عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت بموقع قبوض آب زمینه را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان فراهم می کند

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا گلستان:

پرداخت بموقع قبوض آب زمینه را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان فراهم می کند

معاون خدمات مشترکین و درآمد آب و فاضلاب استان گلستان گفت: پرداخت بموقع قبوض آب زمینه را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس داود احمدی نصرآبادی در دهمین نشست کمیته درآمد آبفا که با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی و جمعی از کارشناسان شرکت برگزار شد، افزود: اجرای پروژه های آبرسانی هزینه بر است و انجام این پروژه ها صرفاً با بودجه دولتی امکان پذیر نیست.
وی گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهرهاي استان را در گرو پرداخت به موقع قبض آب بهاء عنوان كرد و افزود: اين شركت با وصول مطالبات خود از مشتركان، قادر خواهد بود خدمات با كيفيت تري در اختيار مشتركين تحت پوشش خود قرار دهد.
مهندس احمدی نصرآبادی با بیان اینکه اگرچه به استناد مقررات، شرکت اجازه قطع موقت و حتی دائم انشعاب مشترکینی که در پرداخت به موقع قبوض خود تعلل می‌کنند را دارد اما همیشه سعی بر آن بوده که اقدامی قهری انجام نگیرد، لذا انتظار بر این است همه شهروندان با پرداخت به موقع آب بهای خود ما را در خدمت به مردم بیش از پیش یاری نمایند.
معاون خدمات مشترکین و در آمد آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به مصوبات این نشست، اظهار داشت: ارائه و پیگیری لیست آن دسته از مشترکین که بیش از 600 روز قرائت کنتور نداشتند و نیز مشترکینی که از سال 93 تاکنون هیچ گونه پرداختی به شرکت نداشتند، از مصوبات این نشست می باشد.
وی گفت: پایش لیست کنتورهای خراب در هر دوره قرائت، تهیه نقشه راه درآمدی هر شهر به تفکیک درآمدهای جاری و سرمایه ای از دیگر مصوبات این نشست می باشد.
در ادامه معاون بهره برداری شرکت بابیان اینکه تعویض کنتورهای فرسوده و خراب از اولویت های کاری شرکت می باشد تصریح کرد: تعویض کنتورهای فرسوده عاملی موثر در کاهش مصرف آب می باشد.
وی افزود: کنتورهای قدیمی اطلاعات صحیحی از میزان مصرف آب نشان نمی دهند و این امر موجب استفاده زیاد از آب می شود که با تعویض این کنتورها میزان مصرف مدیریت می شود.
مهندس مهیار خسروی محدودیت منابع آبی را جدی برشمرد و تصریح کرد: محدودیت منابع آبی در سال های اخیر موضوعی غیرقابل انکار است و مردم باید بر این امر واقف شوند که منابع آبی در سال های اخیر به دلیل وقوع خشکسالی دستخوش تحولات زیادی شده پس باید در نحوه مصرف آب تجدیدنظر نمایند.
وی افزود: براساس توافق انجام شده مابین معاونت بهره برداری و خدمات مشترکین و درآمد در این نشست تعویض کنتورهای فرسوده براساس لیست کنتورهای قدمت بالا که توسط معاونت بهره برداری تهیه می شود، انجام پذیرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 834
  • کد خبر : 40919