عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد پيمانكار بومي توسعه زيرساخت ها ي استان را به دنبال دارد

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان:

رشد پيمانكار بومي توسعه زيرساخت ها ي استان را به دنبال دارد

رشد پيمانكار بومي توسعه زيرساخت ها ي استان را به دنبال دارد

 مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان گفت: استفاده از پيمانكاران بومي بهترين گزينه براي اجراي پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي استان است ،كه رشد بخش خصوصي ودر نهايت توسعه زير ساخت هاي استان را به دنبال خواهد داشت .

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان :مهندس "حسين محبوبي " در نشست با انجمن پيمانكاران و تاسيسات استان گلستان در روز پنج شنبه اضافه كرد: از ديگر نقاط مثبت استفاده از پيمانكاران بومي گسترش اشتغال در سطح لايه هاي مختلف استان است كه اين موضوع براي دولت بسيار مهم و راه و شهرسازي گلستان نيز با سياست گذاري مناسب نسبت به اشتغالزايي در استان كمك مي كند.

محبوبي افزود: تغيير روش ها و نگرشها ، ارتقاء سطح كمي و كيفي (پايه)و تشكيل كنسرسيون توسط بخش خصوصي از مقوله هاي مهمي هستند كه شركت هاي پيمانكاري بايد به آن توجه و به سمت آن حركت كنند.

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان ادامه داد: مشاركت و سرمايه گذاري در اجراي پروژه هاي راه و شهرسازي از ديگر روشهاي همكاري و حمايت دولت از بخش خصوصي است.

اين مقام مسئول اظهار داشت خوشبختانه 95 درصد از پروژ هاي حوزه راه و شهرسازي استان در سال 95 به پيمانكاران بومي استان واگذار شده و به دنبال آن هستيم 100 درصد پروژ ه ها توسط بخش خصوصي بومي انجام شود.

در اين نشست ، هيئت مدير انجمن پيمانكاران و تاسيسات استان خواستار حمايت و ارتباط بيشتر با اداره كل راه و شهرسازي شدند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .