عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گاز گلستان استفاده از تک شعله جهت گرم کردن خانه را مرگ خاموش خواند


مدیرعامل گاز گلستان استفاده از تک شعله جهت گرم کردن خانه را مرگ خاموش خواند

مهندس جمال لیوانی  در این رابطه گفت: استفاده از تک شعله که برای پخت و پز کاربرد دارد نمي توان از آن بعنوان جايگزين وسايل گرمايشي استفاده نمود زيرا گازهای ناشی از احتراق در محيط پراكنده و بسیار خطرناک بوده ومرگ خاموش را بهمراه دارد.

 

 وی افزود:براثرسهل انگاری ویا عدم آگاهي تعدادی ازمشترکین نسبت به خطرات گازو رعایت نکردن نکات ایمنی وهمچنین بی توجهی به نوع کاربری وسایل گازسوز، گاهاً درطول سال شاهد حوادث ناگواری هستیم که صدمات جبران ناپذیری به هم استانیهای عزیز وارد می شود.
   جمال لیوانی  در ادامه تصریح کرد: بعضاً مشاهده می گردد که مشترکین عزیزاین قضیه را جدی نمی گیرند و برای  گرم کردن اتاق از اجاق گازتک شعله بجای بخاری و سایر وسایل گرمایشی  استفاده می کنند که با توجه به اینکه  کاربری اجاق گاز تک شعله   پخت غذا می باشد  ، ولی بعضی از مشترکین بدون آگاهی از آن برای گرم شدن استفاده می کنند که این امر باعث می شود مونواكسيد كربن ازمحل خارج نشود وعواقب ناگواری منجمله مرگ   هموطنان عزیز را بهمراه داشته باشد .

 مدیرعامل  گازگلستان در پایان با اشاره به این نکته که استفاده از بستهای فلزی مناسب جهت محکم کردن شیلنگ گازبسیار ضرورت دارد اظهارداشت: مشترکین گاز بادقت به پیامهای ایمنی پخش شده از طریق صدا و سیما وجراید وسایر ابزارهای اطلاع رسانی توجه ویژه ای مبذول داشته باشند تا انشاء ا.. بتوانند بدون بروز هیچگونه حادثه بخوبی از این انرژی پاک بهره مند شوند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .