عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع 541 مورد اتفاقات انشعاب در علی آبادکتول

مدیر امور آب و فاضلاب علی آبادکتول خبر داد:

رفع 541 مورد اتفاقات انشعاب در علی آبادکتول

 مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول از رفع 541 مورد اتفاقات انشعاب در این شهرستان در 9 ماه گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس محمدجعفر مزیدی افزود: در این مدت 69 مورد اتفاقات شبکه و 2 مورد اتفاقات خط انتقال رفع شده است.
به گفته وی، امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول با توجه به ضرورت کاهش هدررفت آب و مدیریت مصرف و با هدف رضایت مندی مشترکین در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع اتفاقات اقدام می کند.
مهندس مزیدی با اشاره به انشعابات نصب شده گفت: در مدت مذکور 240 انشعاب نصب شده و 384 انشعاب واگذار شده است.
وی اظهار داشت: تعویض 712 کنتور فرسوده و خراب، بازدید و تست 61 کنتور، اصلاح 740 متر از شبکه توزیع، 26 مورد استانداردسازی انشعابات قدیمی و 38 مورد مرئی کردن شیرآلات از فعالیت های انجام شده در امور آب منطقه علی آبادکتول می باشد.
مهندس مزیدی شستشوی 27 هزار متر از خط انتقال را اقدام مهمی در راستای تامین کیفیت آب شرب برشمرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 4 هزار و 700 متر از شبکه توزیع نیز شستشو شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول تصریح کرد: توسعه 860 متر از شبکه توزیع آب، 6 هزار و 624 مورد کلرسنجی، 10 مورد جابه جایی کنتور، 4 مورد تعمیر و تعویض سیستم کلرزنی بخش دیگری از عملکرد امور آب این منطقه می باشد.
وی افزود: نصب یک ایستگاه پمپاژ، تعویض یک الکتروپمپ فرسوده، ویدئومتری یک حلقه چاه آب، تجهیز و بهره برداری 2 حلقه چاه و خرید و راه اندازی یک دستگاه کنتور مغناطیسی مخازن از اقداماتی است که در 9 ماه گذشته انجام شده است.
تعداد 23  هزار و 694  مشترک و 30 هزار و 105 واحد تحت پوشش امور آب منطقه علی آبادکتول می باشد و این امور وظیفه خدمت رسانی به شهروندان علی آبادکتول و فاضل آباد را به عهده دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 528
  • کد خبر : 41025