عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سه انتصاب جدید در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان


سه انتصاب جدید در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان

سه انتصاب جدید در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، روسای سه مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان گلستان با حکم مدیر درمان استان منصوب شده و کار خود را آغاز کردند.

بنا به این گزارش طی مراسمی داخلی و با حضور همکاران پلی کلینیک امام خمینی (ره) از خدمات ده ساله دکتر علی مهاجر به عنوان رئیس این مرکز درمانی که قدیمی ترین مرکز درمانی سرپایی تامین اجتماعی دراستان نیز میباشد تقدیرشد.

شاخص ترین وبزرگترین فعالیت ایشان در این دوره ده ساله را می توان بازسازی کامل درمانگاه بیان کرد که همزمان با پذیرش بیمار و با زحمت بسیار و در کمال دقت ونظارت اقتصادی و درمانی به انجام رسید.

دکتر مهاجر طی حکمی به عنوان کارشناس کلینیک مدیریت درمان منصوب شد.

همچنین در این مراسم ، دکتر زهرا خداپرست که قبل از این به عنوان کارشناس کلینیک مدیریت درمان استان اشتغال به کار داشت به عنوان رئیس جدید مرکز معرفی شد. وی سابقه ریاست مرکز درمانی شبانه روزی شهید مطهری علیآبادکتول را نیز درکارنامه خود دارد ، با این انتصاب دو نفر از روسای مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان زن هستند.

درانتصابی دیگر دکتر فرجی همکار متخصص داخلی به عنوان رئیس درمانگاه شهید مطهری علی آباد کتول منصوب واز زحمات دکتر رمضانعلی زنگانه تقدیر به عمل آمد.دکتر فرجی پیش از این درعناوینی همچون کارشناس حراست و مدیر درمان در استان مازندران فعالیت داشته است .

 در چهارمین انتصاب ضمن تجلیل از زحمات دکتر عبدالرحیم صاحب جمعی ، رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس ، دکتر رمضانعلی زنگانه به عنوان رئیس جدید معرفی شد ،‌ این تغییر بر اساس دستورالعمل جدید سازمان مبنی بر لزوم دارا بودن مدرک پزشکی برای ریاست بیمارستان انجام شد .

ازجمله خدمات ارزنده دکتر صاحب جمعی می توان به اجرای هتلینگ بیمارستانی ، راهاندازی بخش دیالیز ، پیگیری و اخذ مجوزتوسعه دو بخش جدید ، استقرار واستمرار سیستم مدیریت کیفیت و لوحهای مختلف درحوزه درمان اشاره کرد.

دکتر رمضانعلی زنگانه نیز علاوه بر ریاست درمانگاه، سابقه ده سال معاونت مدیر درمان استان را درکارنامه خود دارد و فعالیت خود را در بخش اورژانس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس به عنوان پزشک عمومی آغاز کرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .