عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 687 کنتور خراب و فرسوده مشترکین منطقه رامیان تعویض شد

از ابتدای سال تاکنون؛

687 کنتور خراب و فرسوده مشترکین منطقه رامیان تعویض شد

  سرپرست امور آب و فاضلاب منطقه رامیان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 687 کنتور خراب و فرسوده مشترکین منطقه رامیان تعویض شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس رضا واحدی افزود: در مدت مذکور یک هزار و 760 متر اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و 380 متر احداث و توسعه شبکه توزیع انجام شده است.
وی با بیان اینکه امور آب و فاضلاب منطقه رامیان شهروندان شهرهای رامیان، خان ببین و دلند را تحت پوشش خود قرار داده است، تصریح کرد: از ابتدای سال 269 مورد انشعاب فرسوده در این سه شهر تعویض شده است.
به گفته وی، 169 مورد واگذاری انشعاب جدید، 5 هزار و 224 مورد کلرسنجی، 386 مورد رفع اتفاقات انشعاب، 79 مورد رفع اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال و 7 مورد مرئی سازی شیرآلات از فعالیت های انجام شده در امور آب منطقه رامیان می باشد.
مهندس واحدی با بیان اینکه در این مدت 54 کیلومتر از شبکه توزیع و خطوط انتقال شستشو شده است، تصریح کرد: این اقدام با هدف ارتقاء کیفیت و سلامت آب شرب برای شهروندان انجام شده است.
وی خاطرنشان ساخت: تعویض پمپ 3 حلقه چاه، نصب فشارسنج بر روی ایستگاه پمپاژ خان ببین، تعویض الکتروموتور و پمپ چاه شماره 3 رامیان، نصب فشارسنج برروی چاه های شماره 2 و 3 رامیان نیز از دیگر اقدامات انجام شده در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان منطقه رامیان، خان ببین و دلند می باشد.
امور آب و فاضلاب منطقه رامیان تعداد 10 هزار و 700 مشترک را تحت پوشش خود قرار داده و 9 حلقه چاه آب فعال در این منطقه وجود دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 492
  • کد خبر : 41069