عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسخگویی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان به مردم از طریق سامد


پاسخگویی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان به مردم از طریق سامد

پاسخگویی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان به مردم از طریق سامد

  به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، سید علیرضا حسینی طلب صبح امروز در  برنامه‎ای که برای پاسخگویی مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان به درخواست‎های مردم از طریق سامد برگزار شد، اظهار کرد: سامانه سامد بستر ارتباطی بین مردم و دولت است که یکی از بنیان‎گذاری‎های بسیار ارزنده در راستای خدمت‎گذاری به مردم محسوب می‎شود.

وی با اشاره به عملکرد خوب استان در زمینه سامانه سامد افزود: مقرر شده تا سه شنبه هر هفته یکی از مدیران کل دستگاه‎های اجرایی برای پاسخگویی مستقیم به مردم، پشت خط تلفن‎های سامد حضور یابند و به همین جهت این موضوع مستمرا توسط استانداری در حال پیگیری است.
حسینی طلب در معرفی سامانه سامد گفت :  سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور، با شماره تلفنی 111 است که آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می‎توانند ایده‎ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‎های خود از دولت را با آن مطرح کنند.
 وی کاهش رفت‌وآمد و هزینه مردم، تسریع در ارتباط مردم با مسئولان را از جمله فواید این سامانه برشمرد .
حسینی طلب  تصریح کرد : سیستم سامد امروز پاسخگوی مردم وهم استانی های گرامی  در حوزه های مختلف مهارتی  نظیر آموزشگاههای آزاد ، مراکز دولتی ، آزمون ، فعالیت های مختلف حوزه اداری و ... بود .
حسینی طلب در ادامه بیان داشت : با توجه به گستردگی طیف مخاطبین آموزشی فنی وحرفه ای استان گلستان اعم از کار جویان، روستاییان، عشایر، دانشجویان فارغ التحصیل، سربازان، کارکنان بنگاه های اقتصادی و ... سامد فرصتی مغتنم در راستای خدمت رسانی به مردم می باشد .
مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان تصریح کرد  :  مقرر گردیده  پس از درج آمار تماس ها در سامانه سامد مراحل پیگیری و پاسخ در کمتر از یک هفته انجام می پذیرد.
شایان ذکر است باقری مدیر کل بازرسی ارزیابی و عملکرد استانداری گلستان در این برنامه پاسخگویی  در خصوص  مراحل اجرایی پس از ثبت درخواست ها بیان داشت : اگر تقاضای مردم قابلیت مشاوره داشته باشد توسط کارشناسان پاسخگویی خواهد شد در غیر این صورت جهت ارجاع به دستگاه ذیربط منتقل خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .