عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای قضائی استان گلستان در زندان گرگان


جلسه شورای قضائی استان گلستان در زندان گرگان

جلسه شورای قضائی استان گلستان در زندان گرگان

  جلسه شورای قضائی استان گلستان به میزبانی زندان مرکزی گرگان در جهت کاهش جمعیت کیفری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش جمعیت کیفری در زندانها ،علیرضا رضوانی مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان با درخواست از اعضای شواری قضائی استان در زندان مرکزی گرگان جلسه بررسی راهکارهای کاهش جمعیت کیفری برگزار نمود.

علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان ضمن تقدیر و تشکر و خیر مقدم اظهار داشت :تشکر می کنم از همه شما عزیزان بخاطر توجه ویژه به زندان و این که ما را در مشکلات یاری می نمایید .

وی افزود: در سال جاری مرخصی های خوبی را برای زندانیان از طرف رئیس کل محترم و مراجع محترم قضائی داده شد که این مهم در بازسازگاری انها و تحکیم خانواده های آنان تاثیر مثبتی داشته است .

رضوانی تأکید نمود: در بحث زندانیان معسر اقدامات خوبی توسط مقام عالی سازمان جناب آقای دکتر جهانگیر که از طرف برنامه ماه عسل تهیه دیده شده بود صورت گرفت و زندانیان زیادی به آغوش گرم خانواده بازگشتند .

در این جلسه مدیر کل زندانها با بیان عملکرد آماری و بررسی موارد مورد نیاز اصلاح و تربیت توجه به زندانیان محکوم به قصاص ، بلاتکلیف را خواستار شد.

در ادامه هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان تأکید نمود: جلسات شواری قضائی استان باید بصورت مرتب و منظم و مداوم برگزار شود تا بتوانیم مشکلات مردم و حوزه خودمان را بخوبی حل نماییم .

وی در ادامه تصریح نمود: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود به مردم و مسئولین تذکرات خوبی را گوشزد نمودند و فرمودند رفاقت و برادری و وحدت در بین مردم و مسئولین باید باشد و در رسیدگی به امور مردم اتحاد داشته باشید و همه مسئولین باید دست به دست هم بدهند و مشکلات مردم را حل نمایند .

هاشمیان افزود: برای ما توفیق عظیمی است که در دستگاهی کار می کنیم که در راس آن مقام معظم رهبری که فردی مجتهد و عادل است قرار دارد .

ایشان در خصوص دستگاه های قوه قضائیه استان اظهار داشت: اقدامات خوبی در مجموعه دادگستری ها و ادارات شده است و جا دارد از همه شما عزیزان تشکر نمایم . انشاءلله به وظایف خود به خوبی عمل نماییم و خداوند انشاء لله عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید .

در ادامه وی از زحمات مدیریت و کارکنان زندانهای استان تقدیر نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 541
  • کد خبر : 41164