عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند تأمین آب شرب روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت

در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله؛

روند تأمین آب شرب روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله با حضور فرماندار شهرستان، مدیرعامل شرکت آبفار گلستان و روسای دستگاه های اجرایی شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار و روند تأمین آب شرب روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار استان گلستان، مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت ضمن ارائه گزارشی از روند پروژه های اجرایی گفت: دولت تدبیر و امید عزم جدی برای کاهش مشکلات آب شرب روستاییان داشته و برنامه دقیق و مشخصی در این زمینه دارد که امیدواریم با استمرار اعتبارات صندوق توسعه ملی ، این مهم به سرانجام برسد.

مهندس شکیبافر افزود: تهیه و تامین آب شرب و توزیع عادلانه آن در سطح روستاهای استان از فعالیتهای شرکت آبفار بوده که مجموعه شرکت آبفاراستان گلستان با تمام توان در جهت جلب رضایت مشترکین روستایی از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند .

برزگر فرماندار شهرستان کلاله نیز در این جلسه با ابراز رضایتمندی از وضعیت آب رسانی و تامین آب شرب در روستاهای این شهرستان خواستار ادامه این روند در اجرای پروژه های آبرسانی روستایی شهرستان شد.

 گفتنی است بعد از اتمام جلسه شورای اداری فرماندار به همراه مدیرعامل شرکت آبفار و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان کلاله از پروژه های آبرسانی روستایی این شهرستان ،مخزن 1000 مترمکعبی روستای یکه قوز و روستای کاظم خوجه بازدید بعمل آوردند

مهندس شکیبافر در این بازدید در خصوص روند اجرایی مخزن 1000 مترمکعبی روستای یکه قوز مطالبی را بیان نمودند و اظهار داشتند با تلاش همه جانبه همکارام انشاءالله این مخزن در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید

لازم به ذکر است که در حال حاضر 105 روستا با بیش از 16 هزار مشترک تحت پوشش مدیریت امور آبفار شهرستان کلاله می باشد

 

روند تأمین آب شرب روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .