عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از ابتدای سال تاکنون سه هزار و 606 کنتور خراب مشترکین تعویض شد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گنبدکاووس:

از ابتدای سال تاکنون سه هزار و 606 کنتور خراب مشترکین تعویض شد

 مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گنبدکاووس گفت: از ابتدای سال تاکنون سه هزار و 606 کنتور خراب مشترکین تعویض شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، احمد ابراهیمی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: تعویض کنتورهای خراب با هدف کاهش هدررفت آب انجام شده است.
وی افزود: با تعویض کنتورهای خراب و فرسوده اطلاعات دقیقی از میزان مصارف آب شرب مشترکین به دست می‌آید که این امر زمینه را برای مدیریت صحیح  مصرف در مواقع بحرانی فراهم می کند.
ابراهیمی با بیان اینکه در مدت مذکور شبکه آب شرب بیش از 5 کیلومتر توسعه یافته است، تصریح کرد: با توسعه شبکه آب شرب امکان خدمت رسانی بهتر به شهروندان منطقه گنبد فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: رفع یک هزار و 257 حوادث انشعابات، واگذاری و فروش 973 آحاد، نوسازی و بازسازی 571 متر از شبکه توزیع، نوسازی و بازسازی 105 رشته انشعابات فرسوده از اقدامات انجام شده در امور آب و فاضلاب منطقه گنبد می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گنبدکاووس با اشاره به دیگر فعالیت های انجام شده در این حوزه گفت: شستشوی 40 کیلومتر از شبکه توزیع آب با هدف ارتقاء کیفیت آب شرب، چهار هزار و 650 مورد کلرسنجی، نصب دو دستگاه شیرآلات شبکه توزیع و تعویض دو مورد شیرآلات فرسوده در شبکه توزیع آب از دیگر فعالیت های انجام شده می باشد.
وی افزود: با تجهیز یک حلقه چاه، کمبود آب شرب شهروندان گنبدی رفع شد.
لازم به ذکر است، بیش از 55 هزار فقره مشترک تحت پوشش شبکه آب شرب گنبد وجود دارد و آب مورد نیاز این مشترکین از طریق 25 حلقه چاه آب شرب تامین می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 547
  • کد خبر : 41185