عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درگاه اطلاع رسانی همایش ملی" فتنۀ 88 ، پیامدها و آسیب ها " راه اندازی شد


درگاه اطلاع رسانی همایش ملی" فتنۀ 88 ، پیامدها و آسیب ها " راه اندازی شد

 در آستانۀ پنجمین سالگرد گرامیداشت حماسۀ ماندگار نهم دی، درگاه اطلاع رسانی همایش ملی " فتنۀ 88 ، پیامدها و آسیب ها " به آدرس " www.h9d.ir " یا " www.h9dey.ir " راه اندازی شد .

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ؛ این درگاه اختصاصی در راستای ارائه و گردآوری مجموعه مقالات علمی و پژوهشی و کاربردی به منظور بررسی آثار ، پیامدها ، آسیب ها و خسارت های فتنه سال 1388 و ارائه مستندات مستدل و واقعی از خیانت و جنایت فتنه گران و علل و عوامل، چرایی ، چگونگی و علت های بسترساز وقوع آن و بررسی ابعاد مختلف فتنه و حماسۀ 9 دی ، راه اندازی شده است .

این درگاه به همت جمع کثیری از دانشگاهیان ، به ویژه اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان حقوق و روابط بین الملل و زیر نظر "ستاد مرکزی بزرگداشت حماسۀ 9 دی " فعالیت خود را از ابتدای آذر ماه آغاز کرده و به صورت روزانه با ارائۀ مطالب جدید و متنوع ، علمی و مستند توسط کارشناسان و صاحب نظران در خصوص فتنۀ 88 و حماسۀ 9 دی به روز رسانی می شود .

این درگاه ، به مطالب متنوع ، جدید و مستند ، از ابعاد مختلف و کمتر شناخته شدۀ فتنه و حماسۀ تاریخی و ماندگار نهم دی ، بدون هیچ گونه جهت گیری سیاسی ، حزبی و یا جناحی و صرفاً از بعد کاملاً علمی و پژوهشگرانه می پردازد .

 

فراخوان مقالات علمی همايش ملی « فتنه ۸۸، خسارت‌ها و آسيب‌ها »

همچنین ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله نهم دیماه با فراخوان مقالات علمی همايش ملی « فتنه ۸۸، خسارت‌ها و آسيب‌ها » ، از تمامی انديشه‌ورزان ، فرهیختگان ، کارشناسان ، صاحب نظران و جامعه بزرگ دانشگاهي کشور دعوت نموده تا از طريق ارسال مقالات علمی و پژوهش های مستند و مستدل خود به دور‌ از هرگونه گرايش‌هاي سياسي، نقش تعيين‌کننده و سهمي بسزایی در اثر‌بخش بودن اين همايش و تعمیق آن ایفا کنند .

خاطر نشان می سازد مهلت ارسال مقالات تا تاریخ 28 آذر ماه 1393می باشد.

علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ستاد بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دیماه به نشانی " www.h9d.ir " یا " www.h9dey.ir " مراجعه نمایند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .