عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدرداني نمايندگان مدارس استثنايي و اعضاي مركز فراگير از مديركل كانون پرورش فكري گلستان


قدرداني نمايندگان مدارس استثنايي و اعضاي مركز فراگير از مديركل كانون پرورش فكري گلستان

قدرداني نمايندگان مدارس استثنايي و اعضاي مركز فراگير از مديركل كانون پرورش فكري گلستان

کودکان بانیازهای ویژه مدارس استثنایی گرگان با حضور در اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان از بابت امکانات ایجاد شده و فعالیت‌های فرهنگی‌هنری صورت گرفته از مدیرکل و عوامل اجرایی این مجموعه قدردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون گلستان در دیدار با شکوفه‌های بهشتی و دیدن گل لبخند بر لبان آن‌ها ابراز خرسندی نموده و بیان داشت: خدمت به کودکان بانیازهای ویژه توفیق و موهبتی از سوی خداوند است و خاطره این دیدار به عنوان برگ زرینی در دفتر خاطراتم ثبت خواهد شد.

ایشان با اشاره به این مطلب که شما کودکان هدیه‌های ارزشمند خداوند هستید بیان داشت: اگر شما بچه‌های خوب نبودید نه مادری بهشتی می‌شد و نه واژه پدر معنا داشت در واقع شما هستید که به زندگی ما طراوت و شادابی می‌بخشید.

سیفی در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد: مجموعه کانون پرورش فکری برای تحقق این شعار که حق تمامی کودکان گلستانی است تا از امکانات و ظرفیت‌های کانون بهره‌مند شوند، تلاش می‌نماید تا لحظاتی شاد و به ‌یادماندنی در دفتر خاطرات کودکان و نوجوانان و به خصوص شما عزیزان ثبت شود.

مدیرکل کانون گلستان خطاب به مربیان مدارس استثنایی حاضر در این نشست اظهار داشت: کار شما مربیان بزرگوار همانند نام مدارسی که در آن خالصانه تلاش می‌نمایید استثنایی است و یقین داشته باشید که اجر شما در پیش خداوند محفوظ خواهد ماند.

وی پیشنهاد نمود مربیان مدارس استثنایی در جشنواره‌های مختلف ویژه مربیان حضور یافته و با بهره‌گیری از دانش و خلاقیت‌ مربیان کانونی مسائل درسی را با زبان قصه و هنر برای بچه‌ها ماندگار و جذاب نمایند.

در این دیدار خانعلی مدیرآموزش و پرورش استثنایی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از موفقیت‌های دانش‌آموزان و معلمان استثنایی در مسابقات استانی و ملی هدف از این دیدار را قدردانی از تلاش‌های مدیرکل و مربیان کانون پرورش فکری دانست و بیان نمود: با تجهیز و تبدیل 3 مرکز فرهنگی‌هنری کانون به مرکز فراگیر در شهرهای گنبدکاووس، آق‌قلا و گرگان، در واقع جمع گسترده‌ای از کودکان بانیازهای ویژه هم توانسته‌اند در کنار سایر کودکان و نوجوانان از امکانات و ظرفیت‌های تخصصی این مجموعه استفاده نمایند.

بيان نظرات توسط دانش‌آموزان و نماينده مديران و معلمان مدارس استثنایی، خوانش شعر و دكلمه توسط دانش‌آموزان روشن‌دل و معرفي رشته‌هاي تحصيلي توسط ساير دانش‌آموزان بخشي ديگر از اين ديدار صميمانه بود.

گفتنی است، وعده برپایی کارگاه آموزشی قصه‌گویی و کاردستی با استفاده از مواد دور ریختنی ویژه مربیان مدارس استثنایی استان، اهدای بخشی از کتاب‌های داستانی با خط بریل به مدارس مهر و فرزانگان و اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی همراه با لوح تقدیر از سوی مدیرکل کانون به تمامی کودکان و مربیان حاضر از ماحصل این دیدار به شمار می‌آید.

هم‍‌چنین از سوی مدیر آموزش و پرورش مدارس استثنایی، تابلو فرشی بافته‌شده با تارهای عشق و محبت کودکان بانیازهای ویژه به منظور قدردانی امکانات فراهم شده و فعالیت‌های فرهنگی‌هنری صورت گرفته به مدیرکل کانون گلستان اهدا گردید.

قدرداني نمايندگان مدارس استثنايي و اعضاي مركز فراگير از مديركل كانون پرورش فكري گلستان

 

قدرداني نمايندگان مدارس استثنايي و اعضاي مركز فراگير از مديركل كانون پرورش فكري گلستان

 

قدرداني نمايندگان مدارس استثنايي و اعضاي مركز فراگير از مديركل كانون پرورش فكري گلستان

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .