عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 268 فقره کنتور فرسوده و خراب مشترکین آزادشهر تعویض شد

در سه ماهه سوم سال

268 فقره کنتور فرسوده و خراب مشترکین آزادشهر تعویض شد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آزادشهر گفت: در سه ماهه سوم سال 268 فقره کنتور فرسوده و خراب مشترکین آزادشهر تعویض شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس یحیی طالبی دامغانی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: در این مدت تعداد 90 فقره انشعاب واگذار شده است.
وی با اشاره به تعداد حوادث رفع شده، تصریح کرد: رفع 116 مورد حوادث مشترکین، رفع 18 مورد حوادث شبکه اصلی و رفع 24 مورد حوادث شبکه فرعی بخشی از اقدامات انجام شده در مدت مذکور می باشد.
مهندس طالبی دامغانی اظهار داشت: با تدابیراتخاذ شده در زمینه کاهش هدررفت آب و اصلاح شبکه دو لوله ای، اصلاح انشعاب فرسوده، تعویض کنتورهای با قدمت بالا و تنظم فشار شبکه توزیع تعداد اتفاقات گزارش شده 40 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
وی گفت: اصلاح 114 فقره انشعاب فرسوده، تست 210 فقره کنتور آب، 210 متر اصلاح شبکه، 35 مورد رفع اشکالات کنتور، 41 مورد رفع نشتی کنتور و توسعه 320 متر شبکه توزیع آب از اقدامات انجام شده در راستای کاهش هدررفت آب و مدیریت صحیح استفاده از آب می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آزادشهر شستشوی 28 کیلومتر از شبکه انتقال آب را یکی از اقدامات موثر جهت ارتقاء کیفیت آب آشامیدنی برشمرد.
وی افزود: در شهرستان آزادشهر تعداد 11 حلقه چاه فعال با میانگین عمق 180 متر و آبدهی 141 لیتر در ثانیه و دو مخزن 5 هزار و 2 هزار و 500 مترمکعبی وجود دارد و آبرسانی به 14 هزارو 736 مشترک از طریق خط انتقال 6 کیلومتری انجام می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 840
  • کد خبر : 41530