عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداري از45پروژه راه و شهرسازي گلستان در ايام دهه فجر

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان :

بهره برداري از45پروژه راه و شهرسازي گلستان در ايام دهه فجر

مديركل راه و شهرسازي گلستان از بهره برداري 45پروژه عمراني اين اداره كل با اعتباري بالغ بر 320ميليارد ريال همزمان با سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با حضور مقامات ارشد، در استان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"حسين محبوبي" در گفت و گوي خبري گفت: اين پروژه ها شامل 39پروژه در بخش ساخت و توسعه راه ها، يك پروژه در بخش شهرسازي و معماري و پنج پروژه در حوزه مسكن وساختمان اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان مي شود.

به گفته وي، از320 ميليارد ريال هزينه شده براي پروژه هايي كه بناست در اين ايام بهره برداري شوند، حدود 63ميليارد ريال از محل منابع ملي وبيش از 162ميليارد ريال از محل استاني و99ميليارد ريال آن تسهيلات بانكي و سهم آورده متقاضيان در بخش مسكن مي باشد .

مديركل راه و شهرسازي گلستان توضيح داد: اجراي بيس وآسفالت، بازسازي و روسازي ،احداث ديواره سنگي ملاتي و ابنيه فني درحوزه راه هاي روستايي در سطح استان از جمله پروژه هاي اجرا شده است كه در دهه فجر سالجاري از آن بهره برداري مي شود .

محبوبي ادامه داد: 205 واحد مسكن مهر در قالب پنج پروژه درشهرهاي بالاي 25 هزار نفر به ترتيب در شهرستان هاي گرگان و مينودشت، در اين ايام به هم استاني هاي گرامي واگذار مي شود.

مديركل راه وشهرسازي گلستان افزود: تمام واحدهاي مسكن مهر با بهره مندي از تسهيلات بانكي وسهم آورده متقاضيان با اعتباري بيش از99 ميليارد ريال به مرحله افتتاح و بهره برداري ميرسد.

اين مقام مسئول در گلستان اضافه كرد: طرح جامع شهر بندرگزبا صرف هزينه 332ميليون ريال از طرح هاي مهم در بخش شهرسازي و معماري است كه سياست توسعه شهر را براي افق 10 ساله تعيين و در اختيار شهرداري محترم براي انجام امور عمراني در شهر قرار خواهد گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .