عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش های مهارتی در سبد توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار می گیرد‏

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان:

آموزش های مهارتی در سبد توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار می گیرد‏

آموزش های مهارتی در سبد توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار می گیرد‏
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب در نشست دو جانبه با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از قرار گرفتن آموزش های مهارتی در سبد توانمند سازی مدد جویان کمیته امداد خبر داد.
بنابراین گزارش، حسینی طلب با تشریح اقدامات صورت پذیرفته سنوات گذشته در جهت مهارت آموزی مدد جویان و اقشار آسیب پذیر گفت: آموزش های فنی و حرفه ای می تواند به عنوان یک ابزار مناسب در جهت توانمند سازی اقشار آسیب پذیر بکار رود.
 وی در ادامه بیان داشت: آموزش های مهارتی می بایست در سبد توانمند سازی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گیرد تا باعث استقلال اقتصادی آنها شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در بخش دیگری تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزش فراخور نیاز فضای کسب و کار باعث افزایش ضریب اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد خصوصا زنان سرپرست خانوار می شود بر این اساس با نیاز سنجی دقیق از وضعیت بازار می توانیم به اشتغال افراد کمک نمائیم.
در ادامه حسین پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با بیان این که در سال آینده اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد افزایش قابل توجهی خواهد داشت افزود: توجه به مشاغل دانش بنیان و نوآوری در حرف می تواند وضعیت اشتغال مددجویان و خانواده آنها را به خودکفایی برساند که در این میان نقش آموزش های فنی و حرفه ای از جایگاه ویژه ای برخوردار است.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .