عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعویض 778 کنتور خراب و فرسوده در شهرهای آق قلا و انبار الوم

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آق قلا خبر داد:

تعویض 778 کنتور خراب و فرسوده در شهرهای آق قلا و انبار الوم

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه آق قلا گفت: از ابتدای سال جاری 778 کنتور خراب و فرسوده در شهرهای آق قلا و انبارالوم تعویض شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس سلیمان غفاری در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: این اقدام در راستا کاهش هدررفت آب و کسب رضایت مشترکین انجام شده است.
به گفته وی، تعویض و بازسازی 70 فقره انشعاب فرسوده، تعمیرات و بازسازی 542 فقره انشعاب و تعمیرات و بازسازی 109 مورد خطوط شبکه توزیع از اقدامات انجام  شده درمدت مذکور می باشد.
غفاری با اشاره به بازسازی انجام شده در شبکه توزیع گفت: بازسازی و نوسازی یک هزار و 700 متر از شبکه توزیع آب، بازرسی دیداری و چشمی 133 کیلومتر از شبکه توزیع و شناسایی و مرئی سازی 6 مورد از شیرآالات شبکه توزیع از فعالیت های انجام شده در امور آب و فاضلاب منطقه آق قلا می باشد.
وی افزود: نصب یک دستگاه کنتور الکترومغناطیسی و 2 مورد تعمیر و بازسازی خط انتقال 600 میلیمتر آزبست از دیگر اقدامات انجام شده در جهت خدمت رسانی به شهروندان می باشد.
گفتنی است؛ بیش از 11 هزار مشترک در شهر آق قلا و انبار الوم تحت پوشش شبکه توزیع امور آب و فاضلاب منطقه آق قلا می باشند و آب مورد نیاز این شهروندان از طریق 8 چاه تامین می شود.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 557
  • کد خبر : 41675