عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل زندانهای استان گلستان با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی


دیدار مدیرکل زندانهای استان گلستان با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی

دیدار مدیرکل زندانهای استان گلستان با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی

مدیر کل زندانهای استان گلستان در جهت ارتقای سطح همکاری و استفاده از ظرفیت های بالقوه با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی دیدار کرد.
به منظور بررسی وتبادل نظر در خصوص ارتقای سطح همکاری فی ما بین و اجرای مفاد تفاهم نامه منعقده، علیرضا رضوانی، مدیرکل زندانهای استان گلستان در محل دفتر کار حجت الاسلام و المسلمین ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با وی دیدار نمود.

در این جلسه ابتدا ولی نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری دوجانبه آمادگی خود را جهت توسعه فعالیت های تبلیغی و آموزشی قرآن و محافل انس با کلام ا... وحی، اعزام سخنران و برگزاری کارگاه ها وکلاس های آموزشی ویژه روحانیون شاغل اعلام داشت.

در ادامه علیرضا رضوانی مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان از توجه و عنایت ویژه مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی قدردانی نموده و خواستار برگزاری نشست های تخصصی، حضور قاری و حافظان قرآن جهت آموزش های تخصصی قرآن، اعزام مبلغین و سخنرانان در فعالیت های ملی و مذهبی در زندانها و کانون اصلاح و تربیت استان شد. دراین جلسه حجت الاسلام رضایی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای استان نیز حضور داشتند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 657
  • کد خبر : 41682