عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه عالی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان در بین 31 استان کشور

از سوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام شد:

کسب رتبه عالی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان در بین 31 استان کشور

کسب رتبه عالی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان در بین 31 استان کشور

محمدرضا روشناسان، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان موفق به کسب رتبه عالی در بین 31 استان کشور شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان که شهریور ماه سال جاری برگزار شد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی انتخاب و معرفی شد.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان با اشاره به چگونگی برگزاری جشنواره شهید رجایی بیان کرد: ارزیابی عملکرد ادارات دستگاه های اجرایی هر سال در قالب جشنواره شهید رجایی از سوی استانداران کشور صورت می گیرد.

وی در ادامه  به گزارش رتبه بندی امتیازات ادارات کل استانی در سال 1395 اشاره کرد و گفت: رتبه بندی ادارات کل استانی بر اساس نتایج نهایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و در سه شاخص اصلی  عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار داد. 

روشناسان در ادامه گفت: بعد از بررسی های بعمل آمده  از بین 31 استان، استانهای اردبیل، فارس، کرمان، گلستان و البرز را سازمان بعنوان رتبه عالی در سطح کشور معرفی کرد.

وی  تشریح کرد: شاخص های عمومی این اداره کل در شش برنامه تدوین شده از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور شامل برنامه مهندسی نصب و ساختار دولت، برنامه دولت الکترونیک وهوشمند سازی اداری، برنامه مدیریت سرمایه انسانی، برنامه خدمات، عمومی در فضای رقابتی، برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و برنامه استقرار جامع مدیریت عملکرد و شاخص های اختصاصی بر اساس خدمات قابل ارائه اداره کل در چهار محور میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت.

"شایان ذکر است در ارزیابی عملکرد سال 1394 از سوی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان موفق به کسب رتبه برتر در بین 31 استان کشور شد."


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .