عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شستشوی 190 کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب شهر بندرترکمن

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه بندرترکمن خبر داد:

شستشوی 190 کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب شهر بندرترکمن

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه بندرترکمن گفت: از ابتدای سال تاکنون 190 کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب شهر بندرترکمن شستشو شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس حسین رضوی در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر، ارتقاء سطح بهداشت و کیفیت آب مصرفی مشترکین شستشو و گندزدایی شبکه توزیع آب بنحو کاملا فنی و اصولی انجام شده است.
به گفته وی، شستشو و لایروبی شبکه های آب از اولویت های مهم کاری شرکت آب و فاضلاب و در راستای خدمات بهتر به شهروندان می باشد.
مهندس رضوی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کاهش هدررفت آب، تصریح کرد: در مدت مذکور یک هزار و 118  کنتور خراب و فرسوده تعویض شده و 479 مورد رفع نشت انشعابات و 28 مورد رفع نشت از شبکه توزیع و خط انتقال انجام شده است.
وی اظهار داشت: واگذاری 179 فقره انشعاب، اصلاح و توسعه یک هزار و 380 متر از شبکه توزیع و خط انتقال آب، نصب دو دستگاه فشارسنج، 895 مورد تست و بازدید کنتور، 206 مورد نصب انشعاب جدید و 31 مورد استاندارد سازی انشعاب از اقدامات انجام شده در امور آب و فاضلاب منطقه بندرترکمن می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه بندرترکمن با بیان اجرای عملیات ویدئومتری و اسیدشویی چاه ها موجب افزایش دبی آب چاه می شود، عنوان کرد: ویدئومتری و اسیدشویی چاه شماره یک ایلوار، مهندسی مجدد و نصب پمپ و الکتروموتور جدید بر روی چاه شماره یک  و دو ایلوار، نصب الکتروموتور جدید و پمپ چاه شماره 4 گمیشان از فعالیت های انجام شده جهت کاهش مشکلات کم آبی در منطقه بندرگز می باشد.
وی افزود: در بخش فاضلاب نیز 61 فقره انشعاب واگذار،  93 فقره انشعاب خانگی نصب و 80 دریچه منهول مرئی و هم سطح سازی شده است.
لازم به ذکر است؛ تعداد 16 هزار و 500 مشترک تحت پوشش شبکه توزیع آب منطقه بندرترکمن وجود دارد و آب شرب این مشترکین از طریق 15 حلقه چاه تامین می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 555
  • کد خبر : 41711