عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 806 کنتور خراب و فرسوده در شهرهای بندرگز و نوکنده تعویض شد

از ابتدای سال تاکنون؛

806 کنتور خراب و فرسوده در شهرهای بندرگز و نوکنده تعویض شد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه بندرگز گفت: از ابتدای سال تاکنون 806 کنتور خراب و فرسوده در شهرهای بندرگز و نوکنده تعویض شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس زین العابدین محمدی در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: از این تعداد کنتور 677 فقره کنتور برای مشترکین شهر بندرگز و 129 فقره کنتور برای مشترکین شهر نوکنده تعویض شده است.
وی با بیان اینکه تعویض کنتورهای خراب و فرسوده یکی از اولویت های کاری شرکت آب و فاضلاب استان می باشد، تصریح کرد: این اقدام با هدف کاهش هدرفت آب انجام می شود.
به گفته وی، اصلاح و توسعه 350 متر از شبکه توزیع آب در  شهر بندرگز و 320 متر در شهر  نوکنده از اقدامات انجام شده در مدت مذکور می باشد.
مهندس محمدی با اشاره به اتفاقات رفع شده گفت: 236 مورد رفع اتفاقات خط انتقال، شبکه و انشعاب در شهر بندرگز و 165 مورد در شهر نوکنده ثبت شده است.
وی افزود: 150 فقره تعویض انشعاب فرسوده، 13 هزار و 500 متر شستشوی شبکه توزیع آب، 2 هزار و 365 مورد کلرسنجی شبکه آب و 2 مورد مرئی نمودن شیرآلات بخشی از اقدامات انجام شده در شهرهای بندرگز و نوکنده می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه بندرگز اظهار داشت: شستشوی مخزن 500 مترمکعبی، خرید دو دستگاه فشارسنج آنلاین، ویدئومتری یک حلقه چاه، لایروبی و آزمایش پمپاژ یک حلقه چاه و خرید دو دستگاه کلریناتور جهت گندزدایی بخش دیگری از عملکرد امور آب و فاضلاب منطقه بندرگز در نه ماهه گذشته می باشد.
وی در ادامه به بیان اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب پرداخت و گفت: 18 مورد رفع گیر در شبکه فاضلاب، 48 مورد رفع گیر انشعاب فاضلاب، 114 مورد همسطح سازی دریچه منهول فاضلاب از اقدامات انجام شده در شهر بندرگز می باشد.
گفتنی است؛ بیش از 10 هزار مشترک در شهرهای بندرگز و نوکنده تحت پوشش شبکه آب شرب هستند و آب مورد نیاز آنان از طریق 15 حلقه چاه تامین می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 652
  • کد خبر : 41900