عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حساسیت شهروندان نسبت به هدر رفتن آب ستودنی و مایه افتخار ماست

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:

حساسیت شهروندان نسبت به هدر رفتن آب ستودنی و مایه افتخار ماست

 

 

 روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ؛ در اطلاعیه ای ضمن سپاس از شهروندانی که مواردی چون اسراف و زیاده روی برخی شهروندان در مصرف آب و نیز هدر رفت منابع آب در سطح شهرهای استان را به اطلاع مسئولان این شرکت می رسانند، تاکید کرد: حساسیت شهروندان نسبت به هدر رفتن آب ستودنی و مایه افتخار ماست.
در این اطلاعیه با اشاره به انتقاد یکی از شهروندان درباره هدر رفت آب در منطقه بلوار الغدیر آمده است: شهروندان گرامی با توجه به اهمیت اجرای طرح های فاضلاب در حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان، این پروژه مهم در چند منطقه شهر گرگان در حال اجراست. به اطلاع شهروندان عزیز می رساند که پمپاژ آب در محل اجرای طرح فاضلاب بلوار الغدیر به دلیل بالا بودن سطح آب زیرزمینی است که حین حفاری و برای لوله گذاری باید تخلیه شود تا اصول مهندسی در عملیات لوله گذاری رعایت شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: آزمایشات انجام شده بر روی نمونه آب فوق متاسفانه نشانگر آلودگی کلیفرومی (فاضلابی) آب پمپاژی بوده است، در نتیجه غیر بهداشتی بوده و قابلیت استفاده برای شرب ندارد و به همین جهت به کانال آب های سطحی مجاور هدایت می شود.
در بخش پایانی این اطلاعیه می خوانیم: شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان بر خود لازم می داند که توضیحات لازم را به شهروندان ارائه نموده و حس زیبای مسئولیت اجتماعی آنان را پاس داشته و از دغدغه آنان در حفاظت از منابع آبی تقدیر نماید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 712
  • کد خبر : 41997