عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » «تصویری از بهار» با دستان هنرمند کودکان گمیشان نقش بست


«تصویری از بهار» با دستان هنرمند کودکان گمیشان نقش بست

«تصویری از بهار» با دستان هنرمند کودکان گمیشان نقش بست

هم‌زمان با آغازین روزهای دهه مبارک فجر و سالگرد ورود تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، کودکان و نوجوانان گمیشانی این ایام را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، بیش از 50 کودک و نوجوان گمیشانی همراه با مادران و اعضای خانواده‌ی خود به مناسبت گرامی‌داشت خاطرات شکوه‌مند دهه مبارک فجر با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار کردند.

برپایی ایستگاه نقاشی با عنوان «تصویری از بهار»، نمایش فیلم و انیمشن، برپایی نمایشگاه آثار تصویرگری اعضا و برگزاری مسابقه از برنامه های ویژه این روز بود.

هم‌چنین در این مرکز به مناسبت تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ویژه‌برنامه معرفی شخصیت والای صدیقه کبری(س) و قصه‌گویی از زندگی حضرت فاطمه (س) و نیز شعرخوانی از شعر « بانوی بهشت» برای کودکان و نوجوانان صورت گرفت.

در سومین روز دهه مبارک فجر:

کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری گمیشان «به توان باور» رسیدند

مربی‌مسئول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گمیشان گفت: در سومین روز از دهه‌ی شکوه‌مند فجر بیش از 60کودک و نوجوان گمیشانی با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر با توان فکر و عمل، اقدام به ساخت دست ساخته‌های هنرمندانه نمودند.

ساخت کاردستی‌های زیبابا موضوع انقلاب اسلامی ایران، قصه‌گویی مربی ادبی کانون، بازی و مسابقه و اهدای جوایز از برنامه‌های این روز بود.

 

«تصویری از بهار» با دستان هنرمند کودکان گمیشان نقش بست

 کودکان و نوجوانان گمیشان با دستان پاک و هنرمند خود روایت گر«خاک پاک» شدند

در چهارمین روز از دهه شکوه‌مند فجر، کودکان و نوجوانان گمیشانی ضمن بازدید از نمایشگاه مطبوعات دوران انقلاب و نمایشگاه توانمندی‌ها و دست‌ساخته‌های کودکان ونوجوانان، با آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری آشنا شدند.

معرفی گوشه‌ای از شخصیت والای امام خمینی(ره) و نقش رهبری و ولایت فقیه در جامعه برای آنها بیان شد.

سپس کودکان، در ایستگاه سفال‌گری با عنوان« خاک پاک» با فکر و دست هنرمند خود طرح‌های متنوعی را خلق کردند.

در ادامه کودکان، با انجام فعالیت‌هایی هم‌چون بازی و مسابقه، نشاط و شادابی خاصی به فضای کانون بخشیدند.

این برنامه با هدف آشنا‌سازی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در پایان از سوی مرکز هدیه‌ای به رسم یادبود به تمامی حاضران اهدا گردید.

«تصویری از بهار» با دستان هنرمند کودکان گمیشان نقش بست

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .