عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح 192 طرح اشتغالزا در استان با اعتباری بالغ بر 99 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر

پهلوری خبر داد:

افتتاح 192 طرح اشتغالزا در استان با اعتباری بالغ بر 99 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر

افتتاح 192 طرح اشتغالزا در استان با اعتباری بالغ بر 99 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از افتتاح 192 طرح اشتغالزا در حوزه کسب و کارهای خرد و کوچک به مناسبت دهه مبارک فجر در این استان خبر داد و گفت: با بهره‎برداری از این طرحها 258 شغل در استان گلستان ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلوری در نشست خبری با خبرنگاران گفت: برای افتتاح و بهره برداری این طرح ها، 99میلیارد و 785 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داده شده است که به صورت مستقیم برای 258 نفر ایجاد اشتغال می نماید.

وی از افتتاح دو طرح غیرمشارکتی صندوق کارآفرینی امید استان گلستان به نام های "کود آلی ترشیز " باایجاد اشتغال برای 15 نفر در روستای مرزی شهرستان گمیشان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و طرح "پرورش گوسفند،تکامل و توسعه ژن وشمگیر " بااشتغال ۱۵نفر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد .

وی همچنین از تحویل 120 دستگاه خودرو سایپا به مددجویان کمیته امداد با اعتبار 36 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد و افزود: این تسهیلات در غالب تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام گرفته که تحویل مددجویان با حضور استاندار محترم می گردد.

پهلوری افزود: در سال 96 صندوق استان در راستای ایجاد، تثبیت و توسعه اشتغال در استان به 2056 نفر به مبلغ 408 میلیارد و 715 میلیون ریال تسهیلات پرداخت نموده است.

وی بیان نمود: همچنین در راستای تسهیلات ازدواج نیز در سال 96 به 264 نفر با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .