عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترك مدیرعامل گاز گلستان و فرماندار شهرستان آزادشهر


نشست مشترك مدیرعامل گاز گلستان و فرماندار شهرستان آزادشهر

 مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گاز گلستان با حضور در محل فرمانداری آزادشهر با سیدفاضل دهنوی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی در اين نشست صمیمانه طرفین ضمن بررسی روند گاز رسانی شهرستان ، مسائل و مشکلات موجود را نیز مورد ارزیابی قرار داده بر مرتفع شدن مشکلات تاکید نمودند.

 در همین راستا مهندس صفرعلی جمال لیوانی در مصاحبه با پايگاه اطلاع رساني گاز گلستان در خصوص اهداف اين نشست مشترك گفت:در اين جلسه گزارش مختصری از وضعیت گازرسانی شهرستان آزادشهر و خدمات ارائه شده مطرح گرديد و در ادامه مسائل و مشكلات مرتبط با توسعه گازرساني مورد بررسي و بازنگري قرار گرفت .

 وي در ادامه افزود: خوشبختانه فرماندار شهرستان آزادشهر نهایت همکاری را در زمینه توسعه گاز رسانی داشته که این امر می تواند نقطه عطفی در راستای تسریع در امر گاز رسانی و خدمات رسانی باشد.

 مهندس جمال لیوانی تصريح كرد: در زمینه توسعه گازرسانی درسطح شهرستان آزادشهر بویژه روستاهایی که از قابلیت گازرسانی برخوردار می باشند و همچنین اتمام عملیات اجرایی روستاهای صعب العبور مواردی مطرح شد که پس از بحث و تبادل نظر ، مسائل و تنگناها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پروژه های در دست اجرا هر چه سریعتر به اتمام برسد و برای پروژه هایی که قابل گاز رسانی دارند در صورت تامین اعتبارات لازم اقدامات بعدی صورت پذیرد.

 وی افزود: در این جلسه موضوع وصول مطالبات که بعنوان یکی از دغدغه های این شرکت می باشد مطرح شد که فرماندار محترم شهرستان نظر بسیار مساعدی به این امر داشته و مقرر گردید نهایت همکاری و پیگیری را در این راستا بعمل آورند .

 جمال لیوانی گفت: توسعه و ترویج مدیریت مصرف ایمن و بهینه ازگاز طبیعی یکی از مواردی است که شرکت گاز همواره به آن اهتمام مضاعف داشته و اقدامات زیادی را نیز در این خصوص انجام می دهد بنابراین مقرر شد در این رابطه با مساعدت فرمانداری محترم شهرستان فرهنگ سازی جامعی از مبادی مختلف بویژه شورای اداری و تریبونهای نماز جمعه و جماعات و.... صورت پذیرد.

 مدیرعامل گاز گلستان درخاتمه اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان آزدشهر تعداد 53 روستا وجود دارد که تاکنون 35 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و مابقی روستاها در دست بررسی و اقدام می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .