عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گاز گلستان شبکه اجرا شده استان را تاکنون 7386 کیلومتر اعلام کرد


مدیرعامل گاز گلستان شبکه اجرا شده استان را تاکنون 7386 کیلومتر اعلام کرد

 به گزارش روابط عمومی ، مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت، ضمن قدردانی ازتلاش مجموعه کارکنان که صادقانه در راستای توسعه گازرسانی در این استان سرسبزنقش موثری دارند به ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی وخدمات رسانی دراستان پرداخت .

 وی ضمن تشریح عملکرد گاز گلستان تا کنون گفت: از 29 شهرموجود استان گلستان در حال حاضر تمامی آنها گاز رسانی شده و100 درصد جمعیت شهری از نعمت گاز بهره مند می باشند وازحیث گازرسانی به شهرها این استان بعنوان استان سبز شناخته شده است.

وی همچنین درخصوص روند گازرسانی به روستاهای استان یادآور شد :در حال حاضر از مجموع 993 روستای استان ، حدود 901 روستا قابلیت گازرسانی دارد که تاکنون گاز تعداد 690 روستا مورد بهره برداری قرار گرفت که درمجموع 82 درصد خانوار روستائی استان را شامل می شود ، ضمن اینکه عملیات گازرسانی به تعداد 69 روستا نیز در دست اجرا می باشد.

 مهندس جمال لیوانی افزود: در راستای توسعه بخش صنعت و حمل و نقل نیزدر سطح استان تا کنون تعداد 417 واحد صنعتی عمده و 63 جایگاه سی ان جی نیز گازرسانی شده است.

 وی در ادامه اذعان داشت: با تلاش کارکنان خدوم شرکت درسطح استان تاکنون بالغ بر 7386 کیلومترشبکه گذاری اجرا ، حدود 250 هزار 918 عدد انشعاب نصب وحدود 464 هزار و 210 مشترک نیزجذب شده اند.

 جمال لیوانی اظهار داشت: در همین راستا افزون بر 473 هزار خانوار نیز از نعمت گازطبیعی برخوردار گردیده اند که تعداد 299 هزار خانوار شهری و 174 هزار خانوار روستایی استان را شامل می شود.

 مدیرعامل گاز استان گلستان در پایان در خصوص شبکه اجرا شده گازرسانی استان گفت: حجم شبکه‌های اجرا شده گازرسانی استان در بخشهای مختلف شهری و روستایی 7386 کیلومتر بوده که از این میزان حدود 3107 کیلومتر مربوط به شبکه گاز شهری و 4279 کیلومتر نیز مربوط به شبکه گاز روستایی می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .