عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه برتر هنرمند گلستانی در هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان بوشهر


کسب رتبه برتر هنرمند گلستانی در هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان بوشهر

کسب رتبه برتر هنرمند گلستانی در هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان بوشهر

 سارا اخوت معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خبر داد: زهرا رنجبر هنرمند رشته نساجی سنتی از استان گلستان در هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان بوشهر بعنوان هنرمند برترانتخاب و معرفی شد.

به گزارش معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان سارا اخوت معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی این اداره کل با اعلام این خبر اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در راستای شعار سال 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با هدف ایجاد اشتغال پایدار و آشنایی مردم با صنایع دستی مناطق مختلف کشور برپا شد.

وی افزود: در این نمایشگاه هنرمندان 18 استان کشور شامل خراسان جنوبی، هرمزگان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، کردستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، گلستان، قزوین، زنجان، همدان، کرمانشاه، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، سیستان و بلوچستان و بوشهر حضور دارند.

سارا اخوت در ادامه با اشاره به کسب رتبه برتر هنرمند گلستانی در این نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه زهرا رنجبر هنرمند رشته نساجی سنتی از شهرستان علی آباد کتول موفق به کسب رتبه هنرمند برتر گردید و جزء سه هنرمند برتر در نمایشگاه انتخاب و با اهدا لوحی از وی تقدیر شد.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .