عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل استاندارد گلستان: وظايف سازمان ملي استاندارد، نشان از اهميت پژوهش دارد


مدیرکل استاندارد گلستان: وظايف سازمان ملي استاندارد، نشان از اهميت پژوهش دارد

مدیرکل استاندارد گلستان: وظايف سازمان ملي استاندارد، نشان از اهميت پژوهش دارد

مدير كل استاندارد گلستان در همايش ارايه دستاوردها و يافته هاي پژوهشي شركت آب منطقه اي، وظايفی که قانون بر عهده سازمان ملي استاندارد قرار داده را برشمرد و اظهار داشت: وظايفي كه قانون گذار بر عهده سازمان ملي استاندارد نهاده، نشان از اهميت بحث پژوهش در این سازمان دارد.

محمود فرمانی افزود: دستاوردهاي اداره كل استاندارد گلستان در حوزه پژوهش در سه محور كلي تدوين و تجديد نظر استاندارد ملي، تصويب و اجراي طرح هاي خاص در راستاي ماده 17 قانون توسعه و تقويت استاندارد و نیز طرح هاي تحقيقاتي متمركز است.

دبیر شورای استاندارد همچنين در اين نشست از نقش پر رنگ شركت آب منطقه اي گلستان در خصوص مشاركت در تدوين و تجديد نظر استانداردهاي ملي تشكر كرد و افتتاح دفتر استاندارد سازي در آن شركت را جهت بهره گيري از ظرفيت تخصصي كارشناسان آن شركت، جهت انسجام و همكاري هاي بيشتر خواستار شد.  

فرماني در پايان ضمن اشاره به چالش هاي پيش روي اداره كل در بحث پژوهش، پيشنهادات خود در خصوص بازنگري فرآيندها و برخي از دستور العمل هاي مربوطه در اين حوزه را مطرح كرد.

به گزارش اداره استانداردسازي، آموزش و ترويج استاندارد، در حاشيه اين همايش كه به همت شركت آب منطقه اي گلستان برگزار شده بود، تفاهم نامه همكاري مشترك في مابين اداره كل استاندارد گلستان و شركت آب منطقه اي گلستان با هدف همكاري و تشريك مساعي براي دستيابي به اهداف سازماني طرفين منعقد شد. 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .