عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » غبار روبی گلزار شهدا در آخرین 5 شنبه دهه مبارک فجر


غبار روبی گلزار شهدا در آخرین 5 شنبه دهه مبارک فجر

غبار روبی گلزار شهدا در آخرین 5 شنبه دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، مدیردرمان تامین اجتماعی استان به همراه جمعی از همکاران این مدیریت و همزمان با برنامه استانی مهمانی لاله ها ، در گلزار مطهر شهدا در جوار امامزاده عبدالله گرگان حضور یافته و به این دلاورمردان همیشه تاریخ ادای احترام کردند.

دراین مراسم ضمن نواختن سرودهای ملی و ویژه دهه مبارک فجر توسط گروه موزیک لشکر 30 پیاده گرگان ، شاخه های گل نثار قبور مطهر این شهیدان و لاله های خفته در خاک شد و یاد وخاطره آنها گرامی داشته شد.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن ابراز خرسندی از اینکه بار دیگر توفیق حاصل شد در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عاملان اصلی پیروزی انقلاب که همان شهدای عزیز هستند ، ادای احترام نماید ، گفت:‌ مسیری که شهدا تعقیب کردند صرفا ورود به یک جنگ و کشته شدن در راه میهن نبود و نباید این ظاهر را با مفهوم عمیقی که این حرکت داشت اشتباه بگیریم ، شهدا خط مشی پیروی از ولایت و تفکر بسیجی وایثارگری را دنبال کردند و امروزه نیز باید تلاش نماییم که این فرهنگ تسری یابد و شاخه ها وشعب آن در حوزههای اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... توسعه یابد.

وی فرهنگ ایثار وشهادت و تفکر بسیجی را لازمه توسعه کشور دانست و تاکید کرد که امروزه بیش از هر زمانی نیازمند این نوع تفکر و مکتب فکری هستیم .



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .