عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 13 هزار و 500 مورد نشت یابی شبکه و انشعاب در شهر کلاله انجام شده است

از ابتدای سال تاکنون؛

13 هزار و 500 مورد نشت یابی شبکه و انشعاب در شهر کلاله انجام شده است

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه کلاله گفت: از ابتدای سال تاکنون 13 هزار و 500 مورد نشت یابی شبکه و انشعاب در شهر کلاله انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس مجتبی مصطفی لو در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: این اقدام با هدف کاهش هدررفت آب در شبکه توزیع و انشعابات انجام شده است.
وی با بیان اینکه در مدت مذکور 633 دستگاه کنتور خراب تعویض شده است، تصریح کرد: تعویض 150 فقره انشعاب فرسوده، اصلاح 304 متر از شبکه آب، توسعه 6 هزار و 240 متر از شبکه آب، اصلاح و بازسازی 38  رشته انشعاب از فعالیت های انجام شده در امور آب و فاضلاب منطقه کلاله می باشد.
مهندس مصطفی لو اظهار داشت: تبدیل 4 رشته  انشعاب غیرمجاز به مجاز، رفع 426 مورد اتفاقات خط انتقال، شبکه و انشعاب آب و بازرسی دیداری 125 کیلومتر از شبکه توزیع بخش دیگری از اقدامات انجام شده در این مدت می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه کلاله، شستشوی 33 هزار متر از شبکه توزیع آب را اقدام موثری برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی عنوان کرد و افزود: در این راستا دو هزار و 969 مورد کلرسنجی نیز انجام شده است.
وی افزود: تغییر قطر 175 فقره کنتور، بازرسی دیداری 30 کیلومتر از خطوط انتقال، مرئی سازی 93 مورد شیرآلات شبکه توزیع، نصب دو دستگاه فشارسنج دیجیتالی در شبکه آب و نصب یک دستگاه کنتور حجمی در خروجی مخزن بخشی از فعالیت های انجام شده در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان شهر کلاله می باشد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 617
  • کد خبر : 42307