عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه توجیهی فرا ارزیابی طرح اعتبار سنجی مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی استان گلستان

با حضور نمایندگان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد؛

جلسه توجیهی فرا ارزیابی طرح اعتبار سنجی مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی استان گلستان

جلسه توجیهی فرا ارزیابی طرح اعتبار سنجی مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی استان گلستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، جلسه توجیهی فرا ارزیابی طرح اعتبار سنجی مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی استان گلستان با حضور مدیرکل، نمایندگان دفتر بهسازی، نظارت و مشاوره سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاونین، روسای ستادی و مراکز استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

بنابراین گزارش، در ابتدای جلسه سید رضا مفیدی معاون آموزش، پژوهش و  برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن خیر مقدم گویی نکاتی در مورد طرح فوق بیان کرد.
در ادامه فرهاد شادکام رئیس آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گزارشی اجمالی از نحوه فرا ارزیابی طرح اعتبار سنجی در مراکز استان ارائه داد و افزود: مراکز فناوری اطلاعات، گمیشان، رامیان و  ارتقا مهارت علی آباد در این دوره اعتبار سنجی نمی گردند.
سپس سهراب طوسی کارشناس دفتر بهسازی، نظارت و مشاوره سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خصوص ماموریت ها و طرح فرا ارزیابی نکات مهمی را بیان کرد و از اهتمام ریاست سازمان فنی و حرفه ای در خصوص اجرایی شدن این طرح قدردانی کرد.
وی با بیان این که استان گلستان یکی از استان های پیش رو در خصوص اعتبار سنجی بوده است از زحمات کلیه دست اندر کاران طرح، بویژه مدیرکل و معاونین و روسای مراکز تقدیر تشکر کرد.
در ادامه هر یک از روسای مراکز توضیحاتی در خصوص  شهرستان مربوطه و نحوه اعتبار سنجی در مرکز ارائه دادند.
در پایان سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از اهمیت طرح فرا ارزیابی اعتبار سنجی گفت و از زحمات معاونین، روسای ستادی و مراکز در جهت به ثمر رسیدن طرح فوق تقدیر و تشکر نمود.
شایان ذکر است در این جلسه مصطفی هژیر یوسفی کارشناس دفتر بهسازی، نظارت و مشاوره سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توضیحاتی در خصوص مشاوره و هدایت شغلی در مراکز ارائه داد و خواستار اجرائی شدن آن در مراکز شد.


 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .