عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل زندانهای گلستان: توجه به خانواده زندانیان با طرح قانون در مجلس


مدیرکل زندانهای گلستان: توجه به خانواده زندانیان با طرح قانون در مجلس

مدیرکل زندانهای گلستان: توجه به خانواده زندانیان با طرح قانون در مجلس

مدیرکل زندانهای استان گلستان در جلسه شورای قضایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی،گفت: توجه به خانواده زندانیان با طرح قانون حمایت از خانواده زندانیان در مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد.

 

علیرضا رضوانی مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان در جلسه شورای قضایی استان که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار گردید نسبت به رفع مشکلات زندانیان، طرح قانونی حمایت از خانواده زندانیان را پیشنهاد نمود.

وی در ادامه به نمایندگان استان گلستان پیشنهاد کرد و گفت: طرحی از سوی نمایندگان محترم استان تهیه شود تا به رفع مشکلات عدیده خانواده زندانیان بپردازد رفع مشکلاتی از قبیل، اعطای دفترچه بیمه برای سلامت زندانیان و خانواده آنها ، مکلف نمودن بانک ها به اعطای تسهیلات از محل اعتبارات تخصیص یافته ستاد دیه در قانون بودجه، عملی نمودن ایجاد پایگاه بهداشتی در زندان در راستای اجرای قانون احکام دائمی کشور و سایر مسائل مورد نیاز .

در ادامه جلسه به بحث و گفتگو در خصوص راهکارهای حل مشکلات این قشر آسیب دیده پرداخته شد که طرح قانون حمایت از خانواده زندانیان مورد توجه اعضای شورای قضایی و مجمع نمایندگان استان قرار گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 518
  • کد خبر : 42468