عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توانايي و استعدادهاي فرهنگي و هنري شما نوجوانان بايد شناسايي و شكوفا شود

مديركل كانون پرورش فكري گلستان در جمع مددجويان كانون اصلاح و تربيت گرگان عنوان كرد:

توانايي و استعدادهاي فرهنگي و هنري شما نوجوانان بايد شناسايي و شكوفا شود

توانايي و استعدادهاي فرهنگي و هنري شما نوجوانان بايد شناسايي و شكوفا شود

عبدالرحيم سيفي به همراه معاون و مسئول روابط عمومي كانون گلستان در ديدار با مددجويان نوجوان كانون اصلاح و تربيت گرگان با آن‌ها گفت‌وگو كرده و از نزديدك با نيازهاي فرهنگي و هنري آنها آشنا شد.

به گزارش روابط عمومي اداره‌كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، در اين ديدار عبدالرحيم سيفي مديركل كانون گلستان اظهار اميداري كرد تا نوجوانان مددجو با بهره‌گيري از برنامه هاي فرهنگي‌هنري كتاب‌خانه سيار شهري، استعدادها و توانايي هاي خود را بروز داده و زمينه پرورش و شكوفايي آن‌ها فراهم شود.

ايشان ضمن مهم و باارزش خواندن تمامي فرزندان نظام مقدس جمهوري اسلامي خطاب به مددجويان نوجوان گفت: انجام فعاليت هاي متنوع فرهنگي و هنري با محوريت كتاب و انس و پيوند شما نوجوانان با اين يار هميشه مهربان مي تواند در تغيير نگرش و مسير زندگي شما بسيار تاثيرگذار بوده و شما را براي ورود به زندگي جديد آماده سازد.

خوانش كتاب، قصه گويی، اجراي نمايش خلاق و اجراي بازي‌هاي بومي و محلي از جمله مباحثي بود كه در اين نشست مطرح و قرار شد با همكاري كانون پرورش فكري زمينه برگزاري جشنواره‌هاي آن در كانون اصلاح و تربيت فراهم شود.

در اين ديدار كه مدير و كارشناسان كانون اصلاح و تربيت حضور داشتند تني چند از مددجويان به ارائه مسائل و درخواست هاي خود پرداختند.

اجراي تك‌نوازي توسط يكي از مددجويان از جمله برنامه‌هاي جنبي اين بازديد بود.

در خاتمه از سوي مديركل كانون پرورش فكري تعدادي كتاب به كتاب‌خانه كانون اصلاح و تربيت اهدا گرديد.

گفتني است كتاب‌خانه سيار شهري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گرگان به مدت يك سال است كه هر دو هفته يك‌بار در كانون اصلاح و تربيت حضور يافته و با اجراي برنامه هاي مستمر فرهنگي‌هنري، نقش موثري در دست‌يابي به توانايي و دانايي مددجويان ايفا مي‌نمايد.

توانايي و استعدادهاي فرهنگي و هنري شما نوجوانان بايد شناسايي و شكوفا شود

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .