عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان گلستان


افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان گلستان

افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان گلستان

با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، ساختمان جدید کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، با حضور مدیران شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه استان، تشکل های کارگری و جمعی از بازنشستگان، ساختمان ملکی کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی افتتاح شد.

دکتر سعید مازندرانی مدیرکل تعاون کار گلستان در حاشیه این مراسم با اشاره به ضرورت توجه به بازنشستگان کارگری گفت: کارگران همیشه در همه صحنه ها در جهت رفع مشکلات کشور حاضر بودند و تلاش برای بهبود کیفیت زندگی و فراهم نمودن امکانات رفاهی در دوران بازنشستگی ، کمترین کاری است که برای آنان باید انجام شود.

وی افزود: میزان حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از حداقل حقوق بازنشستگان کشوری کمتر است که دولت و مجلس باید برای ارتقاء دریافتی بازنشستگان کارگری تلاش کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از بازنشستگان به عنوان ذخایر پربار تجربه در جامعه یاد و خاطرنشان کرد: استفاده از تجربیات بازنشستگان در کنار بهره مندی از نیروی پرتحرک جوانان، می تواند مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموارتر کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با استفاده از همه ظرفیت های موجود در استان، شاهد ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان در آینده باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 673
  • کد خبر : 42558