عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل تعاون کار گلستان خبر داد: ثبت نام 565 نفر در جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید


مدیرکل تعاون کار گلستان خبر داد: ثبت نام 565 نفر در جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید

مدیرکل تعاون کار گلستان خبر داد: ثبت نام 565 نفر در جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ثبت نام 565 گلستانی در جشنواره امتنان از الگوهای برتر جامعه کار تولید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره امتنان از الگوهای برتر جامعه کار و تولید همه ساله به منظور شناسایی، انتخاب و تجلیل از اندیشه ها و فعالیت های ارزشمند و خلاقانه کارگران و کارفرمایان متعهد ودلسوز در سطح استان برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله مقدماتی این جشنواره که از 25 آذر تا 25 دی ماه بود، 565 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، 239 نفر در بخش صنعت، 105 در بخش کشاورزی، 176 نفر در بخش خدمات و 45 نفر در بخش واحد نمونه هستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان اذعان داشت: در مرحله استانی با تشکیل کمیته ارزیابی و داوری، پس از بررسی طرح ها و مستندات لازم، تعداد 5 پرونده شامل کارگر، گروه کارگر و واحد نمونه به عنوان منتخب استانی جهت شرکت در جشنواره ملی معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره های اینچنینی موجب شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر نیروی انسانی و بروز استعدادها و خلاقیت آنان در محیط کار خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 501
  • کد خبر : 42585