عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دوره آموزشی تولید ژل رویال "طرح ملی تکاپو" در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گرگان


برگزاری دوره آموزشی تولید ژل رویال "طرح ملی تکاپو" در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گرگان

دوره آموزشی تولید ژل رویال "طرح ملی تکاپو" به مدت دو روز در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گرگان برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران گرگان، مهدی رجبلو رئیس اتحادیه تعاونی های  زنبوردارن گلستان گفت: در این دوره  2 روزه  80 تن از زنبورداران از استانهای آذر بایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، مازندران، استان مرکزی، سمنان و گلستان  از آموزش ها و تجارب استاد کوهی در تولید ژل رویال بهره مند می شوند.

بنابراین گزارش، مهدی رجبلو افزود: این دوره با حمایت صندوق توسعه صنعت زنبورداری کشور به صورت پایلوت در گلستان آغاز شده و گلستان  چهارمین استانی است که با برگزاری  این دوره آموزشی طرح ملی تکاپو را اجرا می کند  و با همکاری اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و اداره کل فنی و حرفه ای گلستان ،سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستای استان برگزار می شود.
وی بیان کرد: انتقال جدید ترین دانش تولید و استحصال رویال، اشتغال پایدار روستایی، افزایش سطح دانش  زنبورداران و توانمند سازی اقتصادی  صنعت زنبور داری استان از جمله اهداف این دوره می باشد.
رجبلو اظهار داشت: طرح ملی تکاپو  یا  توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار به دنبال استفاده از ظرفیت های بومی و بکارگیری  تجارب سازمان های بین المللی در سایر کشورها برنامه منسجمی را برای تحرک در بخش تقاضای نیروی کار به اجرا درآورده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .