عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گردشگری راه برون‌رفت از مشکلات در شهرستان ترکمن است

مهندس ابراهیم کریمی در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن عنوان کرد:

گردشگری راه برون‌رفت از مشکلات در شهرستان ترکمن است

 مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن تأکید کرد که راه برون‌رفت از بیکاری در گردشگری نهفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ترکمن مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی استان در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن که امروز دوشنبه 30 بهمن ماه  با حضور سرپرست  فرمانداری، شهردار ودیگر مسئولین شهرستان برگزار شد عنوان کرد : راه برون رفت از بیکاری در گردشگری نهفته است و کم هزینه ترین و کم زمان برترین مسیری  است که می تواند ما را به اشتغال هدایت کند و شهرستان ترکمن همه ظرفیت های موجود برای تحقق این هدف را یکجا دارد.

وی با اشاره به جزیره آشوراده گفت: علی رغم مسائل و موضوعات با درایت استاندار موانع رفع شده و امروز آشوراده بستری آماده برای رونق گردشگری در شهرستان و استان است.

کریمی هدف مشترک همه مسئولین را حوزه گردشگری خواند و گفت: با استفاده از این نگاه، بخصوص در شهرستان ترکمن  راه برون رفت از مشکلات ،گردشگری  و همراهی و همدلی مجموعه شهرستانی می باشد.

وی در ادامه با اشاره به طرح های گردشگری شهرستان ترکمن اظهار داشت:  طرح مطالعاتی پل ارتباطی (گردشگری) ساحل به جزیره آشوراده در دست مطالعه می باشد که یک مسیر گردشگری جدیدی برای جزیره می باشد و همچنین با عنایت مدیرکل راه آهن شمال کشور، اعتباراتی برای طرح مطالعاتی موزه راه آهن شمال در شهرستان پیش بینی شده است

کریمی در ادامه خبر داد:  مرکز تخصصی صنایع دستی در شهرستان ترکمن به عنوان یکی از پایلوت های صنایع دستی در کشور، در سه ماهه اول سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص ستاد اجرای خدمات سفر تاکیدکرد: هر ساله با حجم انبوهی از مسافران و گردشگران در شهرستان ترکمن مواجه هستیم لذا انتظارات آنها بایستی مورد توجه و تاکید مسئولین قرار گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان در ادامه با اشاره به اعلام آمادگی 4 شهرستان برای برگزاری جشن نوروزگاه بیان کرد: امیدواریم برگزاری نوروزگاه ها در استان و برنامه های بسیار خوب در  شهرستان ترکمن باعث ماندگاری مسافر و گردشگر در این شهرستان شود.

الیاس هیوه چی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن  در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: یکی از مسائل مهم استان  گلستان حوزه گردشگری است که ان شاا.. در این مسیر همسویی بین استان و شهرستان اتفاق بیفتد.

وی در خصوص ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی گفت: به لحاظ حضور مسافران و گردشگران در این شهرستان، همه دستگاه ها تلاش کنند تا میزبانی خوبی در این زمینه داشته باشیم.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .