عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت از سازمان تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی یعنی رضایتمندی بیش از نیمی از مردم کشور

در دیدار با نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید شد:

حمایت از سازمان تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی یعنی رضایتمندی بیش از نیمی از مردم کشور

حمایت از سازمان تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی یعنی رضایتمندی بیش از نیمی از مردم کشور

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، دکتر نیازی رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بندرترکمن به نمایندگی از مدیر درمان استان با دکتر نورقلی پور نماینده شهرستانهای کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی دیدار وگفتگو کرد.

دراین دیدار دکتر نیازی ضمن تقدیر از فرصت پیش آمده، ضمن معرفی سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر کشور و اولین خریدار و دومین تولید کننده خدمات درمانی درکشور از دکتر نورقلی پور خواست تا در مباحثی که در خصوص سازمان در مجلس شورای اسلامی مطرح می شود ، منافع بیش از نیمی از جمعیت کشور که تحت پوشش این سازمان هستند و از خدمات متنوع آن رهره می برند را لحاظ نمایند.

وی همچنین به ضرورت یکپارچگی سازمان اشاره کرد و آن را لازمه تعهد به خدمات سازمان دانست وتاکید کرد که سه بخش بیمه ای ، درمانی و سرمایه گذاری سازمان مکمل هم بوده و بخشهای درآمدی و خدمت رسانی همواره باید یکپارچگی خود را حفظ نمایند.

دکتر نورقلی پور نیز ضمن بیان اهمیت خدمات سازمان تامین اجتماعی برای اقشار مولد جامعه ، نظر موافق خود در حمایت از سازمان تامین اجتماعی با هدف حمایت از جامعه کار وتولید را اعلام کرده و تاکید کرد که مجلس و نمایندگان در حوزه تامین اجتماعی همواره تلاش کرده اند که جامع نگر باشند و منافع بیمه شدگان این صندوق را درنظر بگیرند.

در این نشست همچنین به موضوع طرح جداسازی بخشی از بودجه سازمان اشاره شد که می تواند به خدمات درمانی سازمان آسیب جدی وارد نماید.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .