عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 41 درصد پست های مدیریتی این اداره کل در اختیار جوانان و بانوان است

مدیرکل استاندارد گلستان:

41 درصد پست های مدیریتی این اداره کل در اختیار جوانان و بانوان است

 41 درصد پست های مدیریتی این اداره کل در اختیار جوانان و بانوان است

مدیرکل استاندارد گلستان در دیدار با مدیرکل بازرسی استانداری گلستان و همراهان او از اداره کل استاندارد گلستان گفت: در حال حاضر 41 درصد پست های مدیریتی این اداره کل در اختیار جوانان و بانوان است و بالشخصه به این موضوع که بها دادن به زنان و جوانان در عرصه های مدیریتی، نشان از جامعه ای توسعه یافته و برابری خواه دارد اعتقاد دارم.

محمود فرمانی با تاکید بر اینکه مسلماً شرط اصلی برای انتخاب از جامعه جوانان و بانوان، داشتن شایستگی و سابقه حرفه ای شایسته می باشد گفت: البته اداره کل استاندارد گلستان مجموعه ای است جوان. با این وجود کوشیده ایم از تجربیات قدیمی ترها و ایده پردازی جوانترها برای پیشبرد مجموعه به شکل همدلانه و مشارکت آمیز بهره بگیریم.
وی افزود: قرار گرفتن اداره کل استاندارد گلستان در جایگاه اول ارزیابی عملکرد در سطح استان گلستان و جایگاه دوم ادارات استاندارد کشور در سطح سازمان ملی استاندارد ایران در سال 1395 را نیز مرهون این مشارکت همدلانه کارکنان می دانیم.
مدیرکل بازرسی استانداری نیز در این دیدار نگاه توسعه محور مدیرکل استاندارد گلستان را ستود و فلسفه وجودی استاندارد را نظام مند کردن وضعیت تولید و ارائه خدمت دانست و گفت: غریب نیست که استاندارد در توسعه همواره پیشرو و پیشتاز و اقدامات توسعه محور در آن بارز باشد.
ناصر باقری در ادامه از تلاش های مجموعه استاندارد در کنترل بازار، وضعیت آسانسورهای عمومی، جایگاه های عرضه سوخت و ... قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد همواره این مجموعه در انجام وظایف محوله، پویا و پیروز باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .