عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیر درمان استان از درمانگاه تامین اجتماعی رامیان


بازدید مدیر درمان استان از درمانگاه تامین اجتماعی رامیان

بازدید مدیر درمان استان از درمانگاه تامین اجتماعی رامیان

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، مدیر درمان استان از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رامیان بازدید کردو در خصوص ارتقاء خدمات درمانی این مرکز با ریاست و همکاران این مرکز به بحث وتبادل نظر پرداخت.

درمانگاه رامیان با عنایت به اینکه سال گذشته در ساختمانی استیجاری راه اندازی شد و به سرعت جایگاه خود را در بین بیمه شدگان شهرستان توسعه داد ،‌اکنون با درخواست افزایش خدمات به ویژه در حوزه دندانپزشکی و پزشکان متخصص مواجه است.

دکتر نصرتی در این بازدید ضمن بررسی و امکان سنجی وضعیت ساختمان برای افزایش خدمات در خصوص نیازهای بیمه شدگان شهرستان با ریاست مرکز گفتگو کرد و درخصوص یافتن راهکارهای ارتقاء رضایتمندی مراجعان مباحثی مطرح گردید.

دکتر پنق رئیس این مرکز درمانی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر استان گفت: این درمانگاه با عنایت به اینکه به بیمه شدگان مستقر در روستاهای بالادست شهر رامیان خدمات درمانی ارائه می نماید موجبات رضایتمندی و خرسندی این روستانشینان شده و همه به اتفاق از وجود این مرکز ابراز رضایت نموده و خواستار توسعه خدمات هستند تا از مراجعه به شهرهای آزادشهر و گنبد کاووس بی نیاز شوند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .