عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 28 هزار مترمکعب از مخازن امور آب و فاضلاب این منطقه شستشو شد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول:

28 هزار مترمکعب از مخازن امور آب و فاضلاب این منطقه شستشو شد

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول گفت: 28 هزار مترمکعب از مخازن امور آب و فاضلاب این منطقه در بهمن ماه شستشو شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس محمدجعفر مزیدی افزود: شستشویی این مخازن در راستای بهبود و حفظ شاخص های کیفی آب شرب شهر علی آبادکتول و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مشترکین انجام شد.
به گفته وی، شستشوی مخازن بدون هیچ گونه قطعی آب انجام شده تا شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند.
مهندس مزیدی در خصوص مراحل شستشوی مخازن آب گفت: ابتدا مخازن بطور کامل از آب تخلیه و سپس عملیات خارج کردن رسوبات ته نشین شده با فشار آب انجام و در نهایت دیواره ها و کف مخازن پس از شستشو گندزدایی می شود.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح مخزن 10 هزار مترمکعبی جاده کبودوال، مخزن 5 هزار مترمکعبی قدیم، مخزن 5 هزار مترمکعبی جدید جاده کبودوال، مخزن 2 هزار مترمکعبی الازمن شمالی، مخزن 2 هزار مترمکعبی  الازمن جنوبی شهر علی آبادکتول و مخزن 2 هزار مترمکعبی رحمت آباد و مخزن 2 هزار مترمکعبی خیابان نفت شهر فاضل آباد شستشو شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهر علی آبادکتول در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکل کم آبی در استان گلستان بر رعایت مصرف و صرفه جویی تاکید کرد و از شهروندان خواست به صورت منطقی آب را مصرف کنند.
 گفتنی است؛ تعداد 23  هزار و 694  مشترک و 30 هزار و 105 واحد تحت پوشش امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول می باشد و این امور وظیفه خدمت رسانی به شهروندان علی آبادکتول و فاضل آباد را به عهده دارد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 429
  • کد خبر : 42779