عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 90 درصد از 760 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شده به تولید گلستان پرداخت شده است

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان:

بیش از 90 درصد از 760 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شده به تولید گلستان پرداخت شده است

بیش از 90 درصد از 760 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شده به تولید گلستان پرداخت شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت گلستان از پرداخت بیش از 90 درصد از 760 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شده به تولید گلستان تا کنون خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو در پنجاه و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در محل سالن جلسات ساختمان شماره 2 استانداری گلستان برگزار گردید، گفت: برای سال 96 سهمیه استان گلستان از تسهیلات اختصاصی به واحدهای تولیدی 760 میلیارد تومان بود که از این مبلغ تا کنون 625 میلیارد تومان به 635 واحد و طرح تولیدی پرداخت شده که بیش از 90 درصد سهمیه اختصاص یافته است .

قوانلو گفت : همچنین سهمیه طرح نوسازی و بازسازی صنایع استان در سالجاری 250 میلیارد تومان بود که تا کنون 28 میلیارد تومان از آن به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است .

وی گفت : از ابتدای سالجاری تا کنون از محل طرح رونق تولید 167 واحد و طرح تولیدی موفق به اخذ 234 میلیارد تومان تسهیلات از بانکهای استان شده اند .

به گفته قوانلو ، با تصویب دولت 6 میلیارد تومان اسناد خزانه جهت پرداخت یارانه سود تسهیلات رونق تولید و جوایز صادراتی به استان اختصاص یافته که پیگیر اخذ موافقتنامه آن هستیم و بزودی این مبلغ بین واحدهای تولیدی ای که تسهیلات رونق تولید گرفته اند و همچنین صادرکنندگان توزیع خواهد گردید .

وی اضافه کرد: در سال گذشته جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هر دو هفته یکبار برگزار می گردید که امسال و پس از انتخابات ریاست جمهوری این جلسات بصورت هفتگی برگزار می گردد که بیشتر جلسات آن نیز به ریاست شخص استاندار برگزار شده است .

قوانلو افزود : مسئولین استان عزم خود را برای رونق تولید جزم کرده اند و علاوه بر رونقی که در حال حاضر در حوزه تولید استان شاهد هستیم ، یقینا در آینده تاثیر این تلاشها را بیشتر مشاهده خواهیم نمود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 382
  • کد خبر : 42793