عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه مهارتهای اساسی زندگی ویژه کارکنان زندانها و همسرانشان در گرگان


کارگاه مهارتهای اساسی زندگی ویژه کارکنان زندانها و همسرانشان در گرگان

کارگاه مهارتهای اساسی زندگی ویژه  کارکنان زندانها و همسرانشان در گرگان
کارگاه مهارتهای اساسی زندگی ویژه کارکنان زندانهای گلستان به اتفاق همسرانشان در محل هتل بوتانیک گرگان برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: کارگاه آموزش مهارتهای اساسی زندگی و فضای مجازی ویژه کارکنان زندان و همسران انان با حضور روانشناس برجسته استان آقای دکتر بختیاری سعید و رئیس پلیس فتای استان در محل هتل بوتانیک گرگان برگزار شد.

علیرضا رضوانی، مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان در مراسم افتتاحیه کارگاه مهارتهای اساسی زندگی ویژه کارکنان زندانهای گلستان، گفت: ما بدون مشکل زاده نشده ایم بلکه متولد شده ایم تا با طراحی و استفاده از راهکارهای مناسب مشکلات را حل نمائیم.

وی در ادامه افزود: کارکند باید توازن بین کار و زندگی را رعایت نماید نباید در مجموعه کارمندی وجود داشته باشد که فدای سازمان شده و از خانواده غافل شود و برعکس فردی نباشد که سازمان و کار در مجموعه سازمانی را به امان خدا رها کرده و فقط به فکر منافع خود باشد بلکه باید بین سازمان و زندگی توازن برقرار نماید.

رضوانی در ادامه به همسران کارکنان مجموعه زندانهای استان گلستان، تأکید نمود: همسران شما دارای شریفترین شغل هستند شغلی که تعلیم و تربیت انسانهای آسیب دیده را شامل می شود افرادی که صاحبات تعلیم و تربیت در تربیت آنها تعلل نموده یا عاجز مانده اند.

وی در ادامه از خانواده کارکنان درخواست نمود که به سه ویژگی همسران خود احترام گذاشته و گفت: از شما درخواست می کنم که در جهت تحکیم بنیان خانواده به سه ویژگی همسران خود احترام بگذارید: یک شخصیت آنان : به هیچ وجه از شخصیت مردان خود ایراد نگرید که موجب سوء رفتار در آنان می شود.

دوم اهمیت به شغل همسر: به شغل همسرانتان احترام بگذارید که شغلی سخت و شریف است.

سوم درآمد: میزان حقوق را قانون تعیین نموده و برای خوشبختی در زندگی بهتر است به جای مقایسه نامناسب حقوق همسر با دیگران از همین فرصت موجود و درآمد نهایت استفاده را ببرید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 447
  • کد خبر : 42807