عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت بازنگری در ممیزی ها با هدف افزایش رضایت مشتریان

دکتر احمد نصرتی:

ضرورت بازنگری در ممیزی ها با هدف افزایش رضایت مشتریان

ضرورت بازنگری در ممیزی ها با هدف افزایش رضایت مشتریان

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، دکتر احمد نصرتی مدیر درمان استان در جمع کارشناسان ستاد این مدیریت درقالب کمیته راهبردی، ضمن تقدیر از تلاشهای به عمل آمده، گفت: توفیقات حاصله را نمی توان نادیده گرفت ویقینا توفیقات حاصل جلسات کاری طولانی وسنگین در بدنه کارشناسی بوده ولی همیشه بازنگری در فرایندها سودمند است وما امروز باید درفرایندهای ممیزی خود بازنگری جدی داشته باشیم تا بتوانیم بیش از گذشته از دغدغه های مشتریان نهایی بکاهیم.

دکتر نصرتی به ارتباط پزشکان با بیماران و افزایش دقت در معاینات تاکید کرد و بیشتر نارضایتی هایی که در حوزه های مختلف بیان می شود را ناشی از این دانست که برخی از همکاران پزشک وقت وفرصت کافی برای معاینه بیماران اختصاص نمی دهند و موجب می شوند که بیمار از فرایند درمان رضایت نداشته باشد.

مدیر درمان استان با بیان اینکه بودجه استان طی چهارسال گذشته 800 درصد رشد داشته است ، افزود: تلاش ما این است که بر اساس شعار سازمانم جهانی بهداشت ، خدمات درمانی را دردسترس بیمه شدگان قرار دهیم وحداقل در هر یک از شهرستانهای استان یک درمانگاه سرپایی داشته باشیم.

وی از تیم کارشناسی حاضر خواست تا برنامه های عملیاتی حوزه کاری خود را در قالب برنامه های وراهبردهای کلان سازمان ارائه نمایند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .