عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان


نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان

نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، این نشست با حضور مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش استان گلستان در خصوص تفاهم نامه طرح ملی "ایران مهارت" در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید.

بنابراین گزارش، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان بیان کرد: آموزش فنی و حرفه ای سعی دارد که مهارت آموزان از فضای مراکز آموزش فنی و حرفه ای که دارای توانمندی های فنی و مهارتی می باشد استفاده کنند.
وی بیان کرد: با داشتن امکانات فنی در مراکز دولتی، جوانان جویای مهارت وارد مراکز دولتی شده و از تجهیزات و امکانات کارگاهی استفاده می کنند.
سپس محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: با توجه به مجهز بودن امکانات مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوانان بهتر می توانند کار عملی را در مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فرا بگیرند.
وطنی بیان کرد: در مدارس آموزش و پرورش نظری می باشد و کمتر به کار عملی پرداخته می شود لذا با مجهز بودن کارگاه های فنی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای، ما بتوانیم از پتانسیل این سازمان در مراکز تابعه آن و آموزشگاه های آزاد  بهره مند شویم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: ما تلاش می کنیم دانش آموزان مدارس دولتی بتوانند از فضای آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه آزاد استان استفاده کنند و در این راستا فرهنگ مهارت آموزی در جامعه نهادینه گردد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .