عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از راهنمایان بومی برای معرفی ظرفیت های گردشگری روستاهای شهرستان ترکمن به مسافران نوروزی


استفاده از راهنمایان بومی برای معرفی ظرفیت های گردشگری روستاهای شهرستان ترکمن به مسافران نوروزی

 محمد نصیری خلیلی رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ترکمن گفت: راهنمایان بومی نقش مهمی در معرفی ظرفیت های گردشگری روستاهای این شهرستان به مسافرین در نوروز 97 دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ترکمن، امروز شنبه 12 اسفند 96 جلسه ای با هدف خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران و برنامه ریزی و هماهنگی جهت اجرای برنامه های نوروز97 در روستاها با حضور محمد نصیری رئیس این اداره ، کلته بخشدار مرکزی شهرستان و رامین گری نماینده خبری شهرستان ترکمن برگزار شد.

محمد نصیری خلیلی ضمن خیرمقدم و قدردانی از فعالیت های بخشدار مرکزی در سنوات گذشته در خصوص ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش حضور مسافران و گردشگران در شهرستان فعالیت برای ارائه خدمات به مسافران نیز به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند.

وی افزود: حضور مسافران و گردشگران نوروزی فرصتی است تا بتوانیم ضمن ارائه خدمات مطلوب شهرستان ترکمن را به بهترین شکل چه از نظر جاذبه های طبیعی، مذهبی و تاریخی و چه از نظر صنایع دستی که می تواند به عنوان سوغات و ره آورد سفر معرف شهرستان ترکمن به دیگر استان ها باشد به مسافران و گردشگران معرفی کنیم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ترکمن زیباسازی محیط روستاها ، نصب بنر تبریک عید نوروز و بنرهای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان و همچنین استفاده از بلدها و راهنماهای بومی و محلی برای معرفی جاذبه های طبیعی، مذهبی و تاریخی شهرستان به مسافرانی که در روستاها اقامت دارند را در اولویت برنامه های روستاها توسط بخشدار مرکزی  در ایام نوروز 97 قرار داد.

وی افزود: همه این فعالیت ها باعث جذابیت شهرستان و روستاها در نهایت افزایش ماندگاری و اقامت مسافران و گردشگران در شهرستان و روستاها خواهد شد.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .