عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » غرس نهال به یاد یک هزار و 610 مادر شهید استان گلستان


غرس نهال به یاد یک هزار و 610 مادر شهید استان گلستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از غرس نهال به یاد یک هزار و 610 مادر شهید در جنگل قرن‎آباد خبر داد.

به گزارش ایثار واحد گلستان، علی‌اصغر فاضلی با اشاره به هفته فرهنگی، مادران شهید استان گلستان اظهار کرد: برنامه متمرکز غرس یک هزار و 610 نهال به یاد مادران شهید استان گلستان 14 اسفند در جنگل قرن‎آباد انجام شد.
وی بابیان اینکه غرس نهال به یاد مادران شهید همزمان با روز درختکاری انجام گرفت، تصریح کرد: تکریم و بزرگداشت خانواده‎های معزز شهدا کمترین کاری است که می‎توانیم انجام دهیم چراکه همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که از بهترین و باارزش‎ترین سرمایه خود گذشتند تا امروز جامعه اسلامی در امنیت و آرامش باشد.
فاضلی گردهمایی بزرگ مادران شهید گلستان در گرگان را از دیگر برنامه‎های هفته فرهنگی مادران شهید در استان عنوان کرد و افزود: این برنامه روز 13 اسفند برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بیان کرد: 17 اسفند، دیدار سراسری با هماهنگی دستگاه‎های اجرایی از مادران شهید صورت خواهد گرفت.
فاضلی افزود: عصر روز 17 اسفند در گلزار شهدا به یاد مادران شهید فوت‌شده از سال قبل تاکنون مهمانی لاله‎ها با عنوان «آن مادران سفرکرده» برنامه‌ریزی‌شده است.
به گفته وی؛ از سال گذشته تاکنون 165 مادر شهید در استان گلستان آسمانی شده‎اند.
مدیرکل بنیاد استان گلستان بابیان اینکه به تعداد مادران شهید در قید حیات غرس نهال انجام گرفت، گفت: این اقدام در پارک سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جنگل قرن‌آباد همزمان با روز درختکاری انجام شد.
فاضلی با اشاره به حیات یک هزار و 727 مادر شهید در گلستان بیان کرد: با توجه به اینکه اکثر مادران شهید در دوران سالمندی هستند همه تکلیف داریم به شایستگی قدردان این گنجینه‌های ارزشمند و پربها باشیم و از هر فرصتی برای گرامیداشت مقام آن‌ها استفاده کنیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .