عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه اموزشی مهارت های اساسی زندگی کارکنان زندان گنبد وهمسران آنان


برگزاری کارگاه اموزشی مهارت های اساسی زندگی کارکنان زندان گنبد وهمسران آنان

برگزاری کارگاه اموزشی مهارت های اساسی زندگی کارکنان زندان گنبد وهمسران آنان

اولین کارگاه اموزشی مهارتهای اساسی زندگی ویژه کارکنان زندان وهمسران در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گنبد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: کارگاه اموزش مهارتهای اساسی زندگی ویژه کارکنان وهمسران از ساعت 8 صبح در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد شهرستان گنبد برگزار گردید.

در ابتدا، کارگاه اموزشی مهارتهای اساسی زندگی با تدریس استاد قربان صادقی کارشناس ارشد روانشناسی با هدف تحکیم بنیاد خانواده و حفظ ارامش کانون خانواده برگزار که با استقبال پرشور کارکنان وخانواده ها همراه بود.کلاس بعدی با حضور سرگرد قزلسفلو رییس پلیس فتای گنبد با موضوع اشنایی با فضای مجازی واسیب های ان برگزار گردید که مطالب ارزنده ای در این کارگاه اموزشی بیان گردید.

در ادامه این کارگاه گروه موسیقی سنتی اهوراییان با ساز و نوای گرم و دلنشین خود فضای این کارگاه را بیش از پیش جذابتر نمودند و کارکنان وهمسران در کنار این اموزش لحظات خوشی را در کنار هم سپری نمودند.

سپس عباس مختاری مدیر زندان ضمن حضور در جایگاه از حضور مدیر کل زندانهای استان در این جلسه وهمچنین حضور کارکنان وخانواده ها تقدیر وتشکر نمود.

در ادامه رضوانی مدیر کل محترم زندانهای استان گلستان به بیان مطالبی در خصوص نیروی انسانی واینکه موفقیت هر سازمانی در گرو کارامد بودن نیروی انسانی ان است اشاره نمودند.

وی در ادامه افزود: کار زندان واقعا کار سخت و پر استرس میباشد واین کار به گفته ریاست محترم سازمان دکتر جهانگیری کار مقدسی میباشد.ایشان همچنین پیرامون فضای مجازی واسیبهای ان هم مطالبی را ذکر نمودند.

مدیر کل محترم زندانهای استان گلستان بیان کردند که باید کارگاههای اموزشی با موضوع اشنایی با فضای مجازی برای فرزندان 10 تا 20 سال کارکنان برگزار گردد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 681
  • کد خبر : 43153