محمود فرمانی مدیر کل استاندارد گلستان به همراه معاون ارزیابی انطباق و سرپرست اداره حقوقی و پاسخگویی به شکایات اداره کل با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان گلستانی بود.
وی ادامه داد: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدگی سریع به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد است که در ارائه خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان مؤثر است.
دبیر شورای استاندارد گلستان خاطر نشان کرد: ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاههای اجرایی است تا با شناسایی این موارد از طریق مردم، جهت اصلاح و برطرف کردن آن برنامهریزی کنند.
مدیر کل استاندارد گلستان در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز کلیه موارد بازگو شده توسط هم استانیهای عزیز پاسخ و راهنمایی های لازم ارائه شد.
شایان ذکر است سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسوولان استان مطرح و پیگیری نمایند.