عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه رفاه در جامعه اولویت دولت تدبیر و امید است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

توسعه رفاه در جامعه اولویت دولت تدبیر و امید است

توسعه رفاه در جامعه اولویت دولت تدبیر و امید است

 مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در جلسه شورای مشورتی که با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: توسعه رفاه در جامعه اولویت دولت تدبیر و امید است و این امر جز با مشارکت تمامی دستگاهها به ویژه دستگاههای هم خانواده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی میسر نمی شود.

رییس شورای هماهنگی دستگاه های مرتبط با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گلستان افزود: بدین منظور تقویت تعاملات درون دستگاهی و ایجاد وحدت رویه و یکپارچگی در فعالیتها و انسجام بخشی بین واحدهای اجرایی دستگاههای تابعه وزارت متبوع در قالب شورای هماهنگی اهدافی مورد پیگیری واقع شده است.

مهندس عباسی تصریح کرد: ارتقا سطح تعاملات و همکاری دستگاهها، ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی در حوزه های مختلف، ایجاد وحدت رویه و پیشگیری از موازی کاری و استفاده بهینه از امکانات و نیروها و سیاستگذاری و تصمیم گیری در چهارچوب قوانین متناسب با نیاز استان از اهدافی است که در این شورا مورد پیگیری جدی واقع شده است.

وی افزود: اقداماتی در راستای صرفه جویی هزینه ها در شورای هماهنگی مصوب شده است که از جمله ی آنها می توان به استفاده از امکانات پشتیبانی مانند خودروها و مهمانسراها و... به صورت متمرکز در مواقع ضروری، تشکیل کمیته های برنامه ریزی و اجرای .... شورای هماهنگی مانند: مدیران حراست؛ کمیته مدیران روابط عمومی؛ کمیته معاونین پشتیبانی؛ کمیته فرهنگی و ورزشی، تشکیل ستاد اجرایی هنگام نیاز مانند حضور نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس، طرح برنامه های مهم در شورا و استفاده از نقطه نظرات و پشتیبانی اعضا مانند: طرح بیمه سلامت – توزیع سبد حمایت غذایی و ... می توان اشاره نمود.مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان افزود: توزیع دو دوره سبد حمایت غذایی برای 200 هزار نفر از اقشار آسیب پذیر و اجرای طرح بزرگ مشاغل دانش بنیان به عنوان استان پایلوت از جمله کارهای بسیار مهمی است که این اداره کل در یک سال گذشته موفق به انجام آنها شده است. 

توسعه رفاه در جامعه اولویت دولت تدبیر و امید است

 

توسعه رفاه در جامعه اولویت دولت تدبیر و امید است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 949
  • کد خبر : 4319