عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صرفه جویی و مدیریت مصرف آب تنها با محوریت خانواده نهادینه می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان:

صرفه جویی و مدیریت مصرف آب تنها با محوریت خانواده نهادینه می شود

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان گفت: صرفه جویی و مدیریت مصرف آب تنها با محوریت خانواده نهادینه می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان، مهندس "محمدهادی رحمتی" افزود: پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب بر اهمیت نقش خانواده در مدیریت مصرف آب تاکید دارد و انتظار می رود که خانواده ها به این مساله مهم توجه جدی داشته باشند.
وی آگاه سازي و حساس سازي شهروندان در خصوص پيامدهاي ناشي از مصرف بي رويه آب، افزايش اطلاعات همگاني از وضعيت آبي كشور و ارائه الگوهاي مناسب خانه تكاني و مصرف بهينه آب را از جمله اهداف پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب برشمرد.
به گفته مهندس رحمتی، آگاهي رساني در خصوص تاثيرات استفاده بي رويه از شوينده هاي شيميايي بر آب هاي زير زميني، ارائه الگوي مديريت مصرف شوينده هاي شيميايي، افزايش آگاهي عمومي در حوزه آب مجازي با محوريت مديريت پسماند و دور ريزهاي غذايي و تقويت رويكرد مسئوليت اجتماعي و فرهنگ ديگرخواهي در راستاي صيانت از منابع طبيعي و آبي كشور را از دیگر اهداف اجرایی این پویش عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان از همه شهروندان استان گلستان خواست با پیوستن به این پویش در جهت نهادینه شدن مصرف بهینه آب تلاش کنند.
مهندس رحمتی درباره عناوين محتواي آموزشي طرح شده در پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب گفت: مسئوليت پذيري اجتماعي، طرح بحراني بنام آب در جامعه، خانه تكاني و دغدغه افزايش مصرف آب، شوينده هاي شيميايي و آب هاي زير زميني و خانه تكاني و دغدغه افزايش مصرف آب از جمله مباحثی است که در این پویش به آن پرداخته می شود.
وی خاطرنشان کرد: تشويق و ايجاد انگيزه در شهروندان جهت كاهش مصرف آب، شناسايي و سازماندهي تشكل هاي غيردولتي در سطح كشور، خود آگاهي فردي در مصرف آب و مديريت بهينه پسماندها، ایجاد تعامل بين نهادهاي دولتي و غيردولتي با شهروندان و رويكرد اطلاع رساني و ترويج مسئوليت اجتماعي در حوزه بحران آب از جمله رويكردهاي اجرايي این پویش است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 507
  • کد خبر : 43193